خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایهود باراک: سید حسن نصرالله باهوش و روانشناس است

باشگاه خبر نگاران نوشت: نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به توانایی بالای سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در شناسایی نقاط ضعف اسرائیل اذعان کرد.

«ایهود باراک»، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسبت سی امین سالروز انتصاب سید حسن نصر الله به ریاست و دبیر کلی حزب الله لبنان در بیان توانایی‌های دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: «سید حسن نصر الله» یک روانشناس بزرگ است و می‌تواند مسائل و اطلاعات را با دقت تجزیه و تحلیل کند، همچنان که سیدحسن نصر الله آگاهی و برداشت خوبی از اسرائیل دارد و نقاط ضعف آنان را به خوبی می‌شناسد.

به گزارش پایگاه خبری اسرائیلی «واللا»، ایهود باراک  به این نیز بسنده نکرد و تأیید کرد سیدحسن نصر الله یک سخنران بسیار خوب است و در سخنرانی هایش تسلط و مهارت بالایی دارد.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی اذعان کرد که «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در طول سالیان اخیر به بزرگترین کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در جهان عرب تبدیل شده و او همچنان خطرناک‌ترین دشمن این رژیم است، زیرا ابعاد و اهداف این رژیم را بهتر از هرکس دیگری می‌شناسد.

سید حسن نصر الله پس از به شهادت رسیدن «سید عباس موسوی» توسط رژیم اشغالگر قدس در تاریخ ۱۶ فوریه سال ۱۹۹۲ دبیرکل حزب الله لبنان شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. می شود جناب باراک بفرمایند سید حسن نصر الله در کدام شاخه روانشناسی و در کدام دانشگاه و در چه مقطعی و چه سالهایی تحصیل کرده اند ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا