خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیهان باز هم «دلواپس» شد و این بار؛ مهرجویی

کیهان مهرجویی و درمیشیان را مورد انتقاد شدید قرار داد. کیهان درمیشیان را به جار و جنجال و هوچی گری محکوم و فیلم داریوش مهرجویی را ضعیف خواند! فیلم های «گاو» و «سنتوری» و ده ها فیلم دیگر از ساخته های داریوش مهرجویی هستند که هر کدام در زمان خود دگرگونی بزرگی در سینمای ایران ایجاد کرده اند.

کیهان نوشت: تهیه‌کننده «لامینور» که سابقه‌ای طولانی در ژورنالیسم زرد دارد، این بار نیز به خاطر ســطح پایین و ضعف مفرط فیلمش می‌داند که در اکران شکست خواهد خورد، پس با جار و جنجال در پی تبلیغ و بالا بردن فروش فیلم خود است.

جنجال برای یک فیلم ضعیف به سبک ژورنالیسم زرد؛ سازندگان یک فیلم برای جلب توجه و فضاسازی تبلیغاتی در جهت بیشتر دیده شدن، جار و جنجال بیهوده به پا کرده‌اند!

بعد از انتشــار ویدئویی توســط داریوش مهرجویی در اعتراض به آن‌چه توقیف فیلم خوانده است، سازمان سینمایی اعلام کرد که این فیلم نه توقیف است و نه مانعی برای اکران دارد. حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: «برای اکــران نــوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آن‌ها می‌بایســت ٧ فیلم انتخاب می‌شــد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشــنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب را مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ١٤ فیلم دیگری که در بسته اکران نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.»

او تأکید کرد: «درخصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه‌کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشــکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.»

اما برخــلاف گفته حبیب ایل‌بیگی، دلیل حاشیه‌ســازی پیرامون فیلم «لامینور» کاملا روشن اســت؛ تهیه‌کننده این فیلم که سابقه‌ای طولانی در ژورنالیسم زرد دارد، این بار نیز به خاطر ســطح پایین و ضعف مفرط فیلمش می‌داند که استقبال چندانی در پی نخواهد داشت و در اکران شکست خواهد خورد، پس باز هم به روش‌های ژورنالیسم زرد رو آورده و با جار و جنجال در پی تبلیغ و بالا بردن فروش فیلم خودش است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کیهان : قاشق نشسته همه آشهای ضد مردمی و ضد انسانی و ضدایرانی و روسی . برو بغل عمو پوتینت حاجی

  2. این جنون وپرخاش به همه…محصول چیست؟؟؟ایا رجاله ها وبه تعبیر فرخ نژاد…..هابرای که ؟وبرای چه؟ پاچه این وان را به دندان میگیرند؟؟خودشان با چه محصولی خود را نمایانده اند؟؟فقط هلهله وتبریک وتقدیس شان برای گاندویشان است..غیراز اینست؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا