خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله جنتی: توان مجلس خبرگان محدود است

آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: توان مجلس خبرگان محدود است اما غیرمستقیم باید تلاش کنیم افرادی پیدا نشوند که یک غذای مناسب نداشته باشند.

به گزارش تسنیم، رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم اجلاسیه نهم دوره پنجم مجلس خبرگان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امیدوارم این اجلاسیه در پایان سال برکات و آثار خوبی داشته باشد. ما غیر از حرف باید دنبال نتیجه عملی باشیم؛ عنایت به قشر محروم جامعه و عائله‌مندانی را که در حال گذران زندگی به‌سختی هستند باید مورد توجه قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه “توان مجلس خبرگان محدود است اما غیرمستقیم باید تلاش کنیم افرادی پیدا نشوند که یک غذای مناسب نداشته باشند”، اظهار داشت: حکومت علوی یک آثاری باید داشته باشد. حضرت علی(ع) نمی‌توانست کسی را با شکم گرسنه ببیند. امیرالمؤمنین درباره وضع کوفه می‌فرماید “نه یک شکم گرسنه در این شهر است و نه کسی هست آب و خانه نداشته باشد” و به‌اصطلاح کسی بی آب و نان نیست، حکومت علوی چنین حکومتی است و ما باید راه امیرالمؤمنین را برویم.

رئیس مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: آرزوی ما این است که در حدی که می‌توانیم به قشر محروم برسیم. الحمدلله رییس جمهور هم مقیدند و بدون اینکه ما بگوییم عمل می‌کنند و ان‌شاءالله سایر کارگزاران دولت هم مثل ایشان عمل کنند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه “از وظایف ما این است که به وضعیت گرسنگان رسیدگی کنیم و این حداقل امکانات است”، گفت: تأمین دارو و بهداشت و مسکن هم جزو وظایف ماست و در این ایام عید باید تدبیری اندیشید که شکم گرسنه نداشته باشیم یا به حداقل برسانیم. امیدواریم در پایان سال کمکی به قشر محروم کنیم. اولویت در انفاق باید ایتام، سادات فقیر، خانواده‌های عائله‌مند باشند و ان‌شاءالله به وضع محرومان رسیدگی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا