خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت شدگان چهارشنبه سوری تا آخر تعطیلات در بازداشت

ایلنا نوشت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در اسفندماه با افزایش ۳۰ درصدی ترافیک معابر تهران مواجه خواهیم بود گفت: پیش بینی می‌کنیم بیش از ۴۰۰ هزار خودرو در بهشت زهرا برای پنجشنبه و جمعه آخر سال حضور پیدا کنند.

سردار حسین رحیمی درباره طرح های ترافیکی پلیس برای پایان سال گفت:  طرح های پلیس در این خصوص از ابتدای اسفندماه با محوریت خریدهای نوروزی، چهارشنبه آخر سال، ترافیک و … آغاز شده است. از ابتدای اسفندماه به صورت ویژه با تلاش تمام پلیس ها خدمات درحوزه ترافیک، امنیت و انتظامی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در این ماه بیش از ۳۰ درصد ترافیک ما نسبت به ماه قبل افزایش داشته است که به دلیل آن افزایش حجم ترددها وعبور و مرورها به خصوص در هسته مرکزی شهر است، ادامه داد: پلیس در دهه آخر اسفندماه ماموریت‌های ویژه ترافیکی و انتظامی خواهد داشت، یکی از اقدامات ما در مورد پنجشنبه و جمعه پایان سال و سنت زیارت اهل قبور است. طبق پیش بینی های ما حجم زیادی از مردم به بهشت زهرا می روند که ما در این خصوص طرح ترافیکی ویژه ای داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در روز پدر بیش از ۲۰۰ هزار خودرو وارد بهشت زهرا شد، تصریح کرد: پیش بینی ما این است که حتما در پنجشنبه و جمعه پایان سال معادل یک و نیم تا دو برابر این تعداد خودرو وارد بهشت زهرا خواهد شد. در این خصوص ما شش ورودی و خروجی بهشت زهرا را باز کردیم و همچنین دو پارکینگ به مساحت ۳۰ هزار متر مربع  را در نظر گرفتیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه ما مراسم چهارشنبه پایان سال را در پیش‌رو داریم، گفت: در این زمینه نیز اقدامات پیش دستانه خود در برخورد با توزیع کنندگان موادمحترقه و به خصوص مواد محترقه غیرمجاز را از مدت ها قبل آغاز کردیم و با فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد. این افراد در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند بود و اگر وسیله نقلیه هم داشته بشند، توقیف می شود. تدارک ویژه پلیس برای چهارشنبه سوری از ساعت دو بعد از ظهر آغاز می‌شود و تمامی ماموران پلیس در آماده باش کامل خواهند بود.

رییس پلیس تهران درباره تدابیر پلیس برای شهرآورد هم گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه ای را برای ۲۰ هزار تماشاچی این مسابقه در ورزشگاه آزادی در نظر گرفتیم و از ساعت ها قبل از شروع مسابقه ماموران در ورزشگاه و معابر منتهی به آن مستقر خواهند شد. برای این بازی پلیس راهور و یگان ویژه و یگان امداد برای تامین امنیت و آرامش شهرآورد مشارکت خواهند داشت.

وی درباره تمهیدات پلیس برای جشن ولادت حضرت ولیعصر و عید نیمه شعبان نیز گفت: برای این مراسم ها  هم تدارک ویژه دیدیم و پلیس در آماده باش است و سعی می کنیم در دهه پایانی ماه اسفند وضعیت خوبی داشته باشیم.در مورد مراکز خرید و بازارها هم همانطور که گفتم از اول اسفند تحت پوشش ویژه پلیس قرار دارند و ماموران ما به طور محسوس و نامحسوس  حضور دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تمهیدات پلیس برای تعطیلات نوروز نیز گفت:  در شروع تعطیلات هم تدارکات وسیع و گسترده ای داریم که مشروح آن اعلام می شود. در یک نمونه بگویم که  قرارگاه کنترل سرعت در ایام نوروز در تهران فعال خواهندبود و با حرکات مخاطره آمیز برخورد می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا