خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشاگری درباره‌ی برکناری عزیزی خادم: به این آقایی که از اطلاعات سپاه آمده می‌گویم…

داریوش مصطفوی، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «عزیزی خادم را با یک برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده کنار گذاشته‌اند و شنیده‌ام همین روزها قرار است دستگیر شود»، گفت: من به این آقایی که از اطلاعات سپاه آمده دنبال این کار می‌گویم، ما دیگر آب از سرمان گذشته است، فدراسیون فیلمی را در اختیار دارد که در آن خواهید دید همه دارند می‌گویند با زور از ما برای برکناری عزیزی خادم امضا گرفتند.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای مصطفوی که در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی «ورزشگاه» شبکه‌ی پنج سیما حضور داشت درباره‌ی ماجرای برکناری شهاب عزیزی خادم دست به افشاگری زد.

متن کامل این بخش از اظهارات این پیشکسوت فوتبال ایران در پی می‌آید:

داریوش مصطفوی

«رئیس فدراسیون را با یک برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده کنار گذاشته‌اند. من همینجا می‌گویم که فیفا ما را به خاطر این اقدامات تعلیق خواهد کرد. سه ماه قبل آقای قاضی‌زاده (نماینده‌ی مجلس) مصاحبه کرده و گفته قرار بود ما سه ماه پیش آقای عزیزی خادم را بگذاریم کنار، صبر کردیم تا مسابقات مقدماتی جام‌جهانی تمام شود. من می‌خواهم بدانم آقای قاضی‌زاده در اینجا چه نقشی دارد؟!

بدون اینکه تذکر و نامه‌ای از هیئت رئیسه به عزیزی خادم داده شود او برکنار شده است. عزیزی خادم دزدی کرده؟ هیزی کرده؟ پسر خاله و پسر دایی‌اش را به فدراسیون آورده؟ باید با مدرک و سند بگویید. در یک مجمعی او و هیئت رئیسه رای آورده‌اند و با هم باید کار را پیش ببرند. من که نمی‌دانم و دادگاه باید تشخیص دهد اما فرض کنیم شوهر نایب‌رئیس ایشان خلافی کرده، گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری! آیا نامه‌ای داده‌اند که این فرد دیگر به فدراسیون نیاید؟ برای برکناری عزیزی خادم باید مجمع تشکیل شود و بعد با سند و مدرک اثبات کنند که اتهامی متوجه اوست. آدم‌های معتبری در ورزش این مملکت مثل امیر عابدینی، علی فتح‌الله‌زاده، علی پروین، حسن روشن و… گفته‌اند ایشان می‌تواند فوتبال ما را حرکت دهد. خب مخالفان عزیزی خادم بگویند او چه جرمی کرده؟!

من برای شما می‌نویسم که با این برنامه‌هایی که برای برکناری عزیزی خادم پیاده کردند و‌ مصاحبه‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی و شنیده‌ام که همین روزها هم قرار است عزیزی خادم دستگیر شود اگر فیفا فوتبال ایران را تعلیق نکرد بگویید هر چه که گفتم کذب است؛ فیفا و مرّ قانون تاکید دارد که سیاست نباید در فوتبال مداخله کند.

رئیس فدراسیون که ۴ سال قرار است باشد را سر ده ماه نباید توطئه کنند و کنارش بگذارند. من به این آقایی که از اطلاعات سپاه آمده دنبال این کار می‌گویم، ما دیگر آب از سرمان گذشته است، فدراسیون فیلمی را در اختیار دارد که در آن خواهید دید همه دارند می‌گویند با زور از ما برای برکناری عزیزی خادم امضا گرفتند». 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از پیگیری مصرانه خبرگزاری های فخیمه فارس و تسنیم طی چند ماه گذشته میشد پیش‌بینی کرد که تیم انقلابی-اطلاعاتی با رویکرد عدالت محور پشت این قضیه هست

    15
    5
  2. انشاالله بزودی مجلس طرحی را تصویب کند یا … که طی آن … و در مورد خواب و مسائل زناشوئی مردم هم نظر بدهد، البته باید بگونه ای باشد که این نظرات نافذ بوده و فصل الخطاب هم باشد تا خدای ناکرده اگر مشکلی بین زنان و مردان پیش بیاید، فصل الخطاب بودن نظرات ناشی از دوربین و شنود، مشکلات بین زنان و مردان را حل کند. با تاسی از هاشمی، هر کس با این پیشنهاد موافقت دارد، با ذکر صلواتی از جای خود قیام کند.

    18
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا