خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن رضایی و رائفی پور به دنبال جدایی کالیفرنیا؟!

برترین‌ها نوشت: محسن رضایی و رائفی پور دو چهره سیاسی اصولگرا در حساب کاربری خود در توئیتر به احتمال جدایی (استقلال) ایالت کالیفرنیا از آمریکا واکنش نشان دادند.

در چند سال گذشته اختلافات در آمریکا چه در داخل ایالت، و چه بین ایالت و باقی ایالات متحده، چنان افزایش یافته است که منجر به حداقل شش مورد درخواست برای تقسیم ایالت یا استقلال از ایالات متحده شده است. کالیفرنیا پرجمعیت‌ترین ایالت کشور آمریکا است، و جدایی‌اش توازن قدرت و کنگره را به نفع جمهوری‌خواهان تغییر خواهد داد. با این حال، جدایی کالیفرنیا ممکن است به بروز خواسته‌های مشابهی در دیگر نقاط ایالات متحده منجر شود.

محسن رضایی و رائفی پور به دنبال جدایی کالیفرنیا؟!محسن رضایی و رائفی پور به دنبال جدایی کالیفرنیا؟!

در همین رابطه محسن رضایی و رائفی‌پور دو چهره سیاسی اصولگرا در حساب کاربری خود در توئیتر به احتمال جدایی (استقلال) ایالت کالیفرنیا از آمریکا واکنش نشان دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام-حتما جدائی ولز وایرلند شمالی وبخصوص اسکاتلند از انگلیس و تجزیه کالیفرنیا و….از ایالات متحد ه امریکا به نفع مردم آن مناطق تمام می شود می توانند بعدها مانند اتحادیه اورپا روابط خاص داشته باشند

    2
    3
  2. گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. حالا این آقایان بجای خوشحالی و ذوق زدگی نسبت به استقلال ایالت کالیفرنیا اگر میتونن مثمر ثمر برای ایران عزیزمان باشند لازم نکرده انقدر از خود بیخود شوند و اینجوری عکس العمل نشون بدن مخصوصا جناب رائفی پور با اون استیکرهای مسخره ای که توی مطلبشون هست

    3
    1
  3. دلم برای خودم میسوزه که چه متوهمانی سیاست گزاران این مملکت اند.وچه تاوانی بابت این نوابغ باید پرداخت.

    4
    3
  4. دفاع کرباسچی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صندوق رای در مقابل تاج زاده امید آفرین است برای روند اصلاحات در اصلاحات.
    تندروی های تاج زاده ها روند اصلاح اصلاحات را کند کرده.

    تعبیر تاج زاده از اصلاحات براندازی است و جای برانداز در حاکمیت نیست.

    2
    3
  5. دفاع کرباسچی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صندوق رای در مقابل تاج زاده امید آفرین است برای روند اصلاحات در اصلاحات.
    تندروی های تاج زاده ها روند اصلاح اصلاحات را کند کرده.

    تعبیر تاج زاده از اصلاحات براندازی است و جای برانداز در حاکمیت نیست.

    1
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا