خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رامبد جوان: زمان به عقب برگردد بازهم فرزندم در کانادا به دنیا می‌آید

رامبد جوان می‌گوید اگر به عقب برگردد باز هم کانادا را برای به دنیا آمدن فرزندش انتخاب خواهد کرد و تاکید می‌کند این همه پیگیری این موضوع بیش از حد است و صحبت کردن در موردش کافی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان مهمان ویژه‌برنامه نوروزی «فرمول یک» با اجرای علی ضیاء شد که به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

علی ضیاء در بخشی از این برنامه که دیشب (دوشنبه ۲۳ اسفند) پخش شد، خطاب به رامبد جوان گفت می‌خواهم یک چیزی بپرسم، چون این‌جا من باید یک چیزی می‌گفتم. او در ادامه پرسید اگر رامبد جوان به عقب برگردد ممکن است به کانادا سفر نکند؟ جوان در پاسخ به این سوال گفت می‌کند.

او ادامه داد: «این‌ها موضوعات خانوادگی است و من بخشی از یک خانواده‌ام. من نمی‌توانم تنهایی بگویم می‌رویم یا نمی‌رویم. زندگی کردن این طور نیست. من پاسپورت هیچ جای دنیا را ندارم و فقط پاسپوت این مملکت دستم است و تابعیت هیچ کجا را ندارم و قصد ندارم برای زندگی به جای دیگری از دنیا بروم. من عاشق این مملکت هستم و همین‌جا زندگی خواهم کرد و همه برنامه‌ریزی‌های زندگی‌ام محدود به مملکت خودم است. من ۵۰ سال در این مملکت زندگی کرده‌ام و یاد گرفته‌ام در ایران چه‌طور زندگی کنم. بنابراین اگر قرار باشد از این مملکت به جای دیگری بروم، آن‌چه تاکنون به دست آورده‌ام را از دست می‌دهم. حال این که چرا من آن تصمیم را گرفتم که به نظرم اصولا هم دیگر صحبت کردن در مورد این موضوع بس است به خاطر این که چیزهایی شخصی و مربوط به خانواده آدم است و لزومی ندارد که آدم این قدر بیاید و در موردش توضیح بدهد که من چرا این کار را کردم یا ببخشید یا هر چیز دیگری، درک می‌کنم که مخاطبین من به خاطر میزان علاقه‌ای که من در برنامه‌ام راجع به مملکتم نشان داده‌ام نسبت به این قضیه احساس کردند یا این باور به وجود آمد که تناقض‌گویی می‌کنم، دوگانه رفتار می‌کنم، نه، آن تصمیم یک تصمیم خانوادگی است، این تصمیم برای نوع زندگی کردن من در این مملکت است. من مملکتم را دوست دارم، در ایران کار می‌کنم و زحمت کشیده‌ام که یاد بگیرم برای مخاطب ایرانی کار کنم و برنامه بسازم، فیلم بسازم، سریال بسازم، پس خیلی برایم مهم است که این تجربه‌ای که این همه سال به دست آورده‌ام را نگه دارم و ارتباطم را حفظ کنم.»

جوان در پایان این بخش از صحبت‌هایش گفت: «هیچ‌وقت نگفته‌ام ایران بهترین جای دنیاست، همه چیز ایران خوب است یا عالی است، من فقط گفته‌ام ایران را دوست دارم.»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا