خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اژه ای: فقر لیاقت سیستان و بلوچستان نیست

ایلنا نوشت: رئیس قوه قضاییه در جریان ششمین سفر رسمی استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه زاهدان مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز پنجشنبه (۲۶ اسفند) در جریان ششمین سفر رسمی استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در فرودگاه زاهدان مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

در ابتدا نوه شهید میرحسینی از فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس طی مراسمی نمادین ورود رئیس قوه قضاییه به استان سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و خیرمقدم گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار کرد: مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان به ویژه در حوزه قضایی از قبل احصاء شده و در جریان سفر امروز در صدد هستیم از طریق هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با مسئولان، نخبگان و علمای شیعه و سنی این استان، برای رفع این مسائل و مشکلات، اقدامات لازم را به عمل آوریم.

رئیس عدلیه با اشاره به سابقه دیرین استان سیستان و بلوچستان و مردم پرتلاش و متدین این استان گفت: مشکلاتی که استان سیستان و بلوچستان امروز‌ با آن دست و پنجه نرم می‌کند سزاوار این استان با چنین سابقه دیرینه و مردم پرتلاش و متدینی نیست.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان در صدد هستیم با همکاری و مساعدت مردم و مسئولان و نخبگان این استان در جهت رفع مشکلات و بهبود امور و همچنین مرتفع‌کردن مسائل قضایی استان گام‌های بلندتری را برداریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا