خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار پلیس به «هنجارشکنان سواحل دریا»

پلیس به افرادی که آنان را «هنجارشکنان اجتماعی در سواحل دریا و تفرجگاه‌های کشور» نامید، هشدار داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مطالبه مردم به خصوص مردم شهرهای ساحلی رعایت هنجارهای اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی مسافران است، پلیس با کسانی که بخواهند دانسته و از روی عمد این هنجارها را رعایت نکنند قاطعانه برابر قانون برخورد می‌کند. انتظار ما از مردم رعایت مسائل شرعی و قانونی در نوار ساحلی و تفرجگاه‌ها است اما آن افرادی که بخواهند اصول و عرف اجتماعی را رعایت نکنند با برخورد مقتدرانه پلیس روبرو می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه «ما پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم»، گفت: اگر کسانی بخواهند به ارزش‌های انقلابی و اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، پلیس مقتدرانه با آنان برخورد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم نوشت:

سردار قاسم رضایی - جانشین فرمانده ناجا

«سردار قاسم رضایی در بازدید از نوار ساحلی استان مازندران و خزرآباد ساری با اشاره به شور و نشاط مردم برای استقبال از سال نو، اظهار داشت: مردم ولایی و پرنشاط مازندران و سایر استان ها از هم اکنون آماده پذیرایی از هزاران نفر از هموطنانی هستند که قصد سفر به این استان ها را دارند.

وی افزود: مجموعه انتظامی به عنوان یکی از وظایف اصلی خود که برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم است از آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز برخوردار است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم از اولویت‌های پلیس است، گفت: حفظ نظم و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی که پایبند به قانون و مقررات نیستند از جمله ماموریت‌های پلیس در طرح سالم سازی دریا است.

وی افزود: پلیس تکیه گاه مردم است و به دنبال ایجاد آرامش و شادی برای مردم، مطالبه مردم به خصوص مردم شهرهای ساحلی رعایت هنجارهای اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی مسافران است، پلیس با کسانی که بخواهند دانسته و از روی عمد این هنجارها را رعایت نکنند قاطعانه برابر قانون برخورد می‌کند.

سردار رضایی تصریح کرد: انتظار ما از مردم رعایت مسائل شرعی و قانونی در نوار ساحلی و تفرجگاه‌ها است اما آن افرادی که بخواهند اصول و عرف اجتماعی را رعایت نکنند با برخورد مقتدرانه پلیس روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب ما بر پایه حفظ ارزش‌های اسلامی پایه‌گذاری شده و ما پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم اگر کسانی بخواهند به ارزش‌های انقلابی و اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، پلیس مقتدرانه با آنان برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه جاده‌ها و تفرجگاه‌ها پیش بینی‌های لازم صورت گرفته و برای تامین امنیت مردم در سواحل و تفرجگاه‌ها از همه ظرفیت‌ها به ویژه پلیس افتخاری استفاده می‌شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا