خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای خرید خانه در شرق تهران چقدر بودجه لازم است؟

اقتصاد آنلاین نوشت: در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

شرق تهران برای زندگی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود چراکه هزینه زندگی و خرید ملک در این نقطه از تهران معمولا نسبت به شمال و غرب پایتخت کمتر است. این مسئله باعث شده است شرق تهران گزینه‌ای مطلوب و پرطرفدار برای متقاضیان خرید خانه با بودجه‌ متوسط باشد.

تهرانپارس، نارمک، مجیدیه، تهران‌نو … از جمله محله های شرق تهران هستند. می‌توان گفت تهران‌پارس از محبوب‌ترین مناطق برای سکونت در شرق تهران است.این منطقه یکی از محلات وسیع و بزرگ در تهران است که با توجه به دسترسی خوب آن به نقاط مختلف تهران و همچنین نزدیکی آن به یکی از خروجی‌های پرطرفدار‌ تهران متقاضیان بسیاری پیدا کرده است.بخش عمده‌ای از ملک‌ها در این منطقه نوساز هستند.

برای خرید یک واحد نوساز ۱۱۰ متری ۲ خوابه در تهران‌پارس، بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان لازم دارید. همچنین یک آپارتمان ۴ ساله ۱۱۸ متری دارای ۲ اتاق خواب در این منطقه، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

نارمک از دیگر‌ مناطق پرطرفدار شرق تهران است که‌ متقاضیان بسیاری نیز دارد. برای خرید واحدی ۸۰ متری و ۷ ساله با ۲ خواب، لازم است ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان‌ هزینه‌ کنید. همچنین یک آپارتمان نوساز ۹۶‌متری ۲ خوابه، ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

آپارتمانی تک خوابه با متراژ ۸۰ متر و نوساز در مجیدیه، ۳ میلیارد تومان ارزش دارد. واحدی دیگر در این منطقه که ۷۰‌متری و ۱۰ ساله و دارای ۲ خواب است، برای خرید ۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان سرمایه لازم دارد.

در پیروزی نیز واحدی ۵۰‌ متری و ۷ ساله و تک خوابه، ۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

نیرو هوایی نیز از دیگر مناطق در شرق تهران است. یک واحد‌ نوساز ۸۵ متری ۲ خوابه در این منطقه ۴ میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان ارزش دارد. برای خرید آپارتمانی ۲ ساله و ۸۵ متری و ۲ خوابه نیز باید ۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا