خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زمزمه‌های خداحافظی زاکانی از شهرداری تهران

یک کانال تلگرامی غیررسمی اصولگرا نوشته است که علیرضا زاکانی شهردار تهران احتمالا در شهرداری تهران ماندگار نخواهد بود.

به گزارش انصاف نیوز، کانال اخبار نیمه محرمانه نوشته است:

«رصد جلسات داخلی شورای شهر تهران و همچنین گعده های بیرونی شورا و جمع بندی فعالان حوزه شهری نشان می‌دهد که زاکانی تا چندماه دیگر در صحن شورای شهر تهران استیضاح خواهد شد.

«مدیریت ضعیف بر شهر تهران» ، «بستن بودجه ضعیف و غیرقابل اجرا برای شهرداری» ، «چهره رسانه ای بسیار ضعیف از شهردار انقلابی» ، «بکار گیری مدیران ارشد نامرتبط با حوزه شهری» ، «شعارهای غیرقابل فهم توسط مردم پایتخت» ، «نداشتن سند راهبردی برای مدیریت پایتخت»، «حاشیه های بسیار زیاد در اداره تهران» ، «رابطه بسیار بد با شورای شهر» و مواردی از این دست مهم ترین دلائلی بوده که عوامل داخلی و بیرونی را به این فکر انداخته که بهتر است زاکانی را به اولین شهردار اصولگرای تک ساله بدل کنند.

گفته می‌شود زاکانی پیغام‌های تهدیدی مبنی بر عدم جابه‌جایی از شهرداری تهران برای برخی از اعضای شورای شهر تهران ارسال کرده که مشخص نیست چقدر مانع استیضاح‌ او خواهد شد. ناظران سیاسی معتقدند اگر عوامل پرقدرت بیرونی به مانند «حسین فدایی» مانع نشوند، به طور قطع زاکانی نیمه دوم سال ۱۴۰۱، شهردار تهران نخواهد بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. رابطه بد با شورای شهر اصلی ترین دلیلش هست و البته رابطه بد یعنی نمی داره ما بخور بخور کنیم مثل شهردار تبریز. فساد و کثافت سر تا پاشونو گرفته خاک بر سر اصلاح طلب و اصولگرا

  2. هر چه زودتر برود خوشحال تر میشویم ، با دیدن افرادی چون زاکانی ما هم جمهوری اسلامی و کارگزارانش را خوب شناختیم و هم نوع تفکر بسته شورای نگهبان را .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا