خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله نیروهای یمنی به آرامکو با عنوان شکست محاصره

مهر نوشت: نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه( شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشکهای بالستیک و پهپادها استفاده شده است.

نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه (شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشکهای بالستیک و پهپادها استفاده شده است.

نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: این عملیات در عمق عربستان با موشکهای بالستیک و بالدار و پهپادها در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه ملت ما انجام شد. در این عملیات برخی مراکز و تاسیسات حیاتی دشمن سعودی شامل آرامکو ریاض و ینبع و برخی مناطق دیگر هدف قرار گرفتند. در دومین مرحله عملیات شکست محاصره، همجنین اهداف حیاتی و مهم در مناطق ابها، خمیس مشیط، جیزان و ظهران هدف قرار گرفتند.

همچنین نیروهای مسلح یمن از ادامه عملیات های ویژه برای شکستن محاصره ظالمانه ملت یمن که طی آن اهداف مهم و حساس هدف قرار خواهند گرفت، هم خبر داد و تاکید کرد: اهدافی را هدف قرار خواهیم داد که در مخلیه دشمن جنایتکار نمی گنجد. ما بانک اهداف که شامل اهداف حیاتی است را در اختیار داریم و در هر لحظه هدف قرار می گیرند.

نیروهای مسلح صنعا اعلام کرد: به دشمن جنایتکار درباره تبعات ادامه محاصره ظالمانه بر مراکز حیاتی و پروژه های اقتصادی آن، هشدار می دهیم.

رسانه‌های عربستان سعودی شب گذشته به نقل از ائتلاف متجاوز این کشور به یمن از حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن به تأسیسات نفتی و نظامی سعودی‌ها در أبها و جیزان خبر داده بودند.

سخنگوی ائتلاف مذکور شب گذشته طی بیانیه‌ای ضمن اعلام حمله موشکی و پهپادی یمن مدعی شد که ۹ پهپاد را که به سمت «جازان» (جیزان) و «خمیس مشیط» و «الطائف» و «ینبع» و «ظهران الجنوب» ارسال شده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

بر اساس اعلام ائتلاف متجاوز به یمن، ارتش یمن نیروگاه گاز مایع در نیروگاه آرامکو (متعلق به شرکت ملی عربستان) و نیروگاه تولید برق در ظهران الجنوب را هدف حمله موشکی قرار داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا