خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تیم ملی ایران در مقابل 55 هزار نفر کره ای

با نزدیک شدن به زمان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، ۵۵ هزار بلیت این مسابقه به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه این هفته در شهر سئول به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و با وجود صعود هر دو تیم به جام جهانی، این دیدار اهمیت و حساسیت خودش را حفظ کرده است.

در حالی که شرایط کرونا در کشور کره جنوبی رو به وخامت گذاشته است، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد قصد دارد مسابقه با ایران را با حضور کامل تماشاگران در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار کند.

این موضوع با استقبال زیاد هواداران کُره ای همراه بود و در همان روز نخست، هجوم آنها برای خرید اینترنتی بلیت باعث از کار افتادن سرور سایت شد.

در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا شروع مسابقه ایران و کره جنوبی، حدود ۵۵ هزار بلیت این بازی به فروش رفته است که این موضوع نشان دهنده کار سخت تیم ملی ایران مقابل هواداران تیم حریف است.
سایت sportsworldi با بیان اینکه ۵۵ هزار بلیت از ۶۲ هزار بلیت ممکن تا امروز (سه شنبه) به فروش رفته است، به نقل از یکی از مسئولان فدراسیون کره جنوبی نوشت: «احتمالا بلیت‌های باقیمانده در روز بازی فروخته خواهد شد.»

«پائولو بنتو» سرمربی کره جنوبی روز گذشته در نشست خبری خود از حضور هواداران در ورزشگاه استقبال و تاکید کرد حضور آنها کمک بزرگی به تیمش برای تقابل با ایران است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا