خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کفاشیان: نگذاشتم کی‌‌روش را عوض کنند

ورزش سه نوشت: رییس اسبق فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری می‌کند اتفاقات روزهای پایانی سال به تیم ملی در راستای هدف موفقیت‌ در جام جهانی ضربه نزند.

روزهای پایانی سال شاهد اتفاقاتی جالب در فدراسیون فوتبال بودیم که در نهایت منجر به تغییرات در راس آن و برکناری عزیزی خادم شد. علی کفاشیان که مدتی طولانی روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال حضور داشت، دقایقی کوتاه به بحث درباره شرایط تیم ملی و این فدراسیون پرداخت.

کفاشیان در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به حواشی سال گذشته اینطور می‌گوید: سال گذشته از نظر زندگی شخصی متعادل گذشت. به ماسک‌ها هم عادت کرده‌ایم و دیگر با کرونا همزیستی می‌کنیم. اتفاقا خوب است که با یک تکه ماسک بتوانیم زنجیره این بیماری را کنترل کنیم البته اگر همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند. امیدوارم امسال کرونا کمرنگ و دیگر نابود شود. دورادور فوتبال را دنبال میکنم، مسابقات را تماشا و نتایج را هم دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد:شرایط تیم ملی خوب بود ولی نگران این هستم که اتفاقاتی که در سال گذشته رقم خورد به فوتبال ضربه بزند. به امید خدا که اینطور نشود. خلاصه وقتی جابجایی صورت می‌گیرد، بلاتکلیفی در فدراسیون و مدیریت خطرساز است و امیدوارم که به فوتبال ضربه نزند.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه انتظار از تیم ملی تا صعود از مرحله گروهی بالاتر رفته گفت: قطعا ما لیاقت و توانمندی این را داریم که با مدیریت خوب و برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب چنین نتیجه‌ای را کسب کنیم. دفعه پیش هم تا مرز صعود پیش رفتیم. ولی بچه‌های ما پتانسیل این کار را دارند. باید از تیم ملی حمایت شود که به امید خدا چنین اتفاقی رقم بخورد.

کفاشیان درباره حضور میرشاد ماجدی در فدراسیون و مدیریت آن گفت: میرشاد مرد زحمتکشی است و خودش در فوتبال بوده و از اعضای خانواده فوتبال است. او تجربه و سواد لازم را دارد و فکر میکنم که بتواند به فدراسیون کمک کند. با هم در ارتباط هستیم و اگر کمکی از دستم بربیاید با هم در تماس هستیم.

کفاشیان در واکنش به این سوال که آیا دلش برای ریاست فدراسیون تنگ شده یا خیر می‌گوید: نه، اصلا. دلم تنگ نشده ولی الان دیگر ما هم پا به سن گذاشته‌ایم و انگیزه‌ای نداریم که بخواهیم مانند گذشته پیگیر باشیم. در دوره آخری که کار می‌کردیم آقای گودرزی (وزیر وقت وزارت ورزش) خیلی به ما فشار آوردند و مسائلی مانند انتخابات هم وجود داشت و همینطور مقطعی بود که می‌خواستند کارلوس کی‌روش را عوض کنند ولی من زیر بار نرفتم.

وی درباره چالش‌های دوران مدیریتش با کارلوس کی‌روش گفت: بالاخره ما موفق شدیم او را اداره کنیم و مدیریتش کردیم. مقابل او نایستادیم اما مدیریتش کردیم. برخوردهایی داشتیم اما همیشه سعی بر تعامل داشت و اگر بعضی اوقات نزدیک مسابقات می‌شدیم اینطور بود که زورمان به او نمی رسید! در کل فضا به شکلی بود که روی تعامل پیش برویم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا