خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بارش برف سنگین در استان گیلان

چندین روز است که بارش سنگین برف در اکثر نقاط استان گیلان در حال رخ دادن است.

عصر ایران نوشت: در محورهای محور بهارستان – آقچای، لنگرود – بلوردکان، اطاقور – خرما، رودسر – لات محله، زیاز – شوک، فومن – ماسوله، ماسال – گیلان، رودبار – حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت – امامزاده ابراهیم نیز بین پنج تا ۱۰ سانت برف باریده است.
مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.


فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در این محورها هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش ۲۵ سانتی برف در محور سیاهکل – دیلمان خبر داد و تصریح کرد: در محورهای محور بهارستان – آقچای، لنگرود – بلوردکان، اطاقور – خرما، رودسر – لات محله، زیاز – شوک، فومن – ماسوله، ماسال – گیلان، رودبار – حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت – امامزاده ابراهیم نیز بین پنج تا ۱۰ سانت برف باریده است.

مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس نیز بارش ۶۰ سانتی گزارش شده است، گفت: شاهد بارش خفیف برف، کولاک و یخبندان در گردنه حیران هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا