خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبرنگار سابق کیهان واژگون نشد!

خبرنگار سابق کیهان مدعی شده که يك خودرو امروز می خواسته خودروی او را در اتوباتی در تهران واژگون کند اما موق نشده است. چند روز پیش یک نویسنده ی سابق دیگر این روزنامه – محمد نوری زاد – نیز پس از ابتلا به یک بیماری، تلویحا مدعی ترور بیولوژیک خود شده بود.

به گزارش انصاف نیوز، «مهدی محمدی» خبرنگار سابق کیهان ساعتی پیش در تلگرام نوشت:

«حدود ساعت ١٥ امروز يك تويوتاي هايلوكس سفيد رنگ در اتوبان كردستان تهران ظاهرا با هدف واژگون كردن اتومبيل، دو ضربه شديد به اتومبيل من زد و با سرعت بسيار بالا متواري شد. در اثر آن ضربات و برخورد با گارد ريل اتوبان، اتومبيل صدمه بسيار جدي ديده اما من و خانواده -جز آسيب هاي جزئي- به عنايت پروردگار سلامتيم. من درباره ی ماهيت حادثه قضاوتي ندارم اما پيگيري در حال انجام است. از لطف، پيگيري و محبت دوستان سپاسگزار و به دعاي آنها سخت محتاجم».

محمود احمدی نژاد، رییس دولت های نهم و دهم که از حمایت های ویژه ی روزنامه برخوردار بود، بارها مدعی شده بود که می خواهند او را ترور کنند.

اخیرا در تازه ترین ورژن این ادعاها تعدادی از فعالان سیاسی و فرهنگی جریان احمدی نژاد مدعی ترور بیولوژیک خود شده اند؛ آنها می گویند که با تماس با اشیایی و یا خوردن غذایی دچار بیماری هایی شده اند.

بسیاری از کارشناسان، این ادعاها را تبلیغات سیاسی و توهم خوانده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف نيوز كمى انصاف داشته باش ! اين بنده خدا در ميان اصولگراها شخصيت برجسته اى محسوب ميشه ، مضافاً به اينكه عضو تيم هسته اى در دولت سابق بوده و خود اصولگراها به اندازه دكتر حسن عباسى- رئيس مركز انتگرال دكترينال – قبولش دارند و در روزنامه ها و سايتهاشون ازش بعنوان استراتيژيست و كارشناس ارشد مسائل امنيتى ياد ميكنند. در هر صورت احتمال ترورش هست بايد براش محافظ بذارن. داشت يادم ميرفت پروژه انگليسى سازى انتخابات مجلس يادتون هست ؟ شاهكار اين گل پسر بود !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا