خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مردی خانه و همسرش را سوزاند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: مردی که با ایجاد آتش سوزی عمدی در منزل مسکونی خود موجب مرگ همسرش شده بود با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر و راز قتل نیز فاش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” احمد ساکی” با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی منزل در شهر ملایر، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همراهی ماموران کلانتری، آتش نشانی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران پلیس مشخص شد که ۲ نفر در این آتش سوزی به علت سوختگی روانه بیمارستان شده اند.

به گفته این مقام انتظامی، در بررسی دقیق و علمی صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که این ۲ نفر که نسبت زن و شوهری دارند، دارای اختلافات خانوادگی قبلی بوده اند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و علمی از شوهر مشخص شد که نامبرده عمدی اقدام به آتش زدن منزل کرده که بر اثر این حریق همسرش دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستانی در همدان و از آنجا به تهران انتقال یافته است.

وی اضافه کرد: همسر این مرد به دلیل شدت جراحات وارده و به‌رغم اقدامات درمانی، در بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ ساکی گفت: در همین ارتباط شوهر وی نیز که به دلیل سطحی بودن سوختگی از بیمارستان مرخص شده، به عنوان قاتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل می شود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا