خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عیدی همراه اول را دریافت کنید

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن «همراه من»، عیدی اول نوروز 1401 را به‌صورت رایگان دریافت کنند. این عیدی شامل بسته‌های 10 تا 100هزار تومانی و بسته اینترنت رایگان می‌شود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در سال‌روز میلاد امام زمان(عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز 1401، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می دهد. همچنین این اپراتور برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم کرده است.

در طرح «عیدی همراه اول»، بسته های 10 تا 100 هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

از طرفی با توجه به اینکه «عیدی دادن» در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز برای تمامی مشترکان در طرح «عیدی همراه اول» در نظر گرفته شده است که می توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

مشترکان همراه اولی هم که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچگونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک در شبکه نداشته اند و در زمره مشترکان غیرفعال هستند، با روشن کردن سیمکارت خود مشمول «عیدی همراه اول» خواهند شد.

چگونه عیدی نوروز 1401 همراه اول را دریافت کنیم؟
تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای دریافت این بسته های ویژه رایگان و فعالسازی عیدی، می توانند در بازه زمانی شروع تا پایان طرح «عیدی همراه اول» که از 27 اسفند 1400 تا 13 فروردین 1401 است، به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند.

در صورتی که اپلیکیشن همراه من را نصب ندارید، می‌توانید آن را به صورت مستقیم از سایت همراه اول یا مارکت‌های اندرویدی و iOS دریافت کنید. پس از نصب، وارد اپلیکیشن شده و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

سپس کد تاییدی برای شما پیامک شده که با درج آن می‌توانید وارد «همراه من» شوید.

آموزش عیدی همراه اول
در صفحه اول این اپ از نوار بخش پایین، «عیدی اول قرن از همراه اول» یا «طرح‌های تشویقی» را انتخاب کرده و سپس به صفحه جدید منتقل می‌شوید.

در این صفحه از تب‌هایی که بالای صفحه تعبیه شده می‌توانید گزینه ارسال عیدی برای دیگران یا فعالسازی بسته عیدی خود را انتخاب کنید. اگر قصد دارید بسته اینترنت یک گیگابایتی به دیگران هدیه دهید، کافی است شماره تلفن فرد مورد نظر را وارد و گزینه فعالسازی را بزنید.

اگر هم به دنبال فعالسازی عیدی خود هستید، گزینه «عیدی بگیرید» را از بالای صفحه انتخاب کنید و سپس روی گزینه فعالسازی بزنید. در ادامه پیامکی برای شما ارسال خواهد شد و اعتباری بین 10 تا 100هزار تومان بستگی به شانس‌تان هدیه خواهید گرفت.

بسته هدیه همراه اول
گفتنی است علاوه بر عیدی نوروز همراه اول برای 1401، راه‌های دیگری برای دریافت بسته اینترنت رایگان همراه اول وجود دارد که می‌توانید در اینجا با آن آشنا شوید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا