خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعویق رای گیری ضدایرانی در کنگره آمریکا

رهبر اکثریت سنا روند رای گیری درباره طرح نظارت سنا به هرگونه توافق با ایران را به دلیل مخالفت دموکرات ها به تعویق انداخت.
 
به گزارش ایسنا، نیک مک کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواهان سنا روز پنج شنبه اعلام کرد که رای گیری برای این که به کنگره اجازه می دهد که به هرگونه توافق هسته ای با ایران نظارت داشته و آن را رد یا تصویب کند به دلیل تصمیم دموکرات ها که ممکن است رای منفی به این قانون بدهند و با آن به مخالفت برخیزند به تعویق می اندازد.
 
دن استوارت، سخنگوی مک کانل گفت: آشکار است که دیپلمات ها رای گیری به این طرح را به تعویق خواهند انداخت اما کنگره باید قادر باشد که بتواند هرگونه توافق رییس جمهور با رهبران ایران را مورد بازنگری قرار دهد. بر همین اساس سنا به جای این طرح، طرح پیشنهادی درباره قاچاق انسان را مورد بررسی قرار داده و به رای خواهد گذاشت.
 
به گزارش ایسنا، برخی تندروها در کنگره و سنا به دنبال تصویب طرحی هستند که بتوانند بر توافق هسته ای ایران و 1+5 اعمال نظر کنند و آن را به رای گیری برای تصویب بگذارند. این طرح با مخالفت دموکرات ها به دلیل احتمال تاثیرگذاری منفی بر روند مذاکرات هسته ای مواجه شده است.
 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا