خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر نماینده تندرو از احتمال احضار روحانی به مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات ترکان، گفت: در صورتی که اظهارات افراطی مشاوران روحانی استمرار داشته باشد، مجلس روحانی را جهت پاسخگویی احضار خواهد کرد.
به گزارش انصاف نیوز، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر ترکان درباره نمایندگان مجلس، گفت: مشاوران آقای روحانی نقش‌هایی را در ابعاد مختلف برای دولت تعریف می‌کنند که این اقدامات آنها دولت را در آینده نزدیک با چالش‌های جدی مواجه خواهد کرد.
وی افزود: البته علت این گونه اقدامات مشاوران دولت این است که دولت خود در ریل اصلی خود حرکت نمی‌کند و بهترست که دولت از ظرفیت مجلس برای حل مشکلات مردم و وزرا استفاده کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: برخی رفتارهای رئیس‌جمهور همانند اظهار نظر وی در جمع هنرمندان رفتارهایی کاملا افراطی است و امیدواریم که این رفتارها ادامه پیدا نکند و بهتر بود آقای روحانی به جای پرداختن به مباحث حاشیه‌ای لوایحی را در حوزه مسائل اقتصادی به مجلس تقدیم می‌کرد.
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: مجلس در مقتضیات مختلف از تمامی ظرفیتهای خود در خصوص دولت استفاده خواهد کرد؛ مجلس تلاش می‌کند تا تلاش‌ها را به سمتی سوق دهد که مردم و مصالح کشور است و حرکت در این مسیر را چه از راه تعامل، چه از راه تذکر، چه از راه سؤال، چه از طریق استیضاح و چه اخضار رئیس‌جمهور به مجلس برای پاسخگویی طی خواهد کرد.
وی در پایان گفت: در صورتی که اظهارات افراطی مشاوران روحانی استمرار داشته باشد، مجلس روحانی را جهت پاسخگوی احضار خواهد کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا