خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسکوچیچ: کره جنوبی استحقاق برد را داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی کره جنوبی مستحق پیروزی مقابل شاگردانش بود.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، عصر پنج‌شنبه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل کره جنوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: به تیم ملی کره جنوبی تبریک می‌گویم. آن‌ها استحقاق این برد را داشتند. در نیمه اول از عملکرد تیمم رضایت نداشتم چون در دفاع عقب نشسته بودیم و سعی داشتیم با توپ‌های بلند، توپ را به سردار آزمون برسانیم. چیزی از بازیکنان خواسته بودم، این بود موقع بازی‌سازی، توپ به هافبک‌ها برسد و هافبک‌ها بیش‌تر درگیر باشند.

او ادامه داد: مصدومیت شجاع خلیل‌زاده بدبیاری بزرگی برای ما در نیمه اول بود. جدا از مهاجمان مهمی که در این بازی غایب بودند، این اتفاق هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود. سعی کردیم در مقاطعی از بازی، مسابقه را کنترل کنیم اما نتیجه بازی مطلوب ما نبود.

اسکوچیچ درباره گلزنی سون هیونگ مین در این بازی گفت: سونگ بازیکنی است که ارزش خود را نشان داده است و بازیکنی در کلاس جهانی است و می‌تواند در هر لحظه از بازی با حرکت خود جریان بازی را عوض کند.

سرمربی تیم ملی درباره تقابل تیمش مقابل لبنان در بازی پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲قطر گفت: درست است ما این بازی را باختیم اما باید پرواز طولانی و اختلاف زمانی و خالی بودن جای برخی بازیکنان را در نظر گرفت. ما می‌خواهیم بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما احترام زیادی برای تیم لبنان قائل هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا