خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«همه این تحریم‌ها برای پیامبر هم وجود داشت»

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: مادامی که خدا را داریم، از دشمنان واهمه نداریم و همه این تحریم‌ها و تهدیدات و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده است، برای پیامبر(ص) هم وجود داشت و به‌برکت خون شهدا از این آزمون‌ها پیروز بیرون خواهیم آمد.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه استان گیلان، ‌سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در یادواره 224 شهید شهرستان سیاهکل، حضور در مجالس شهدا را به‌دعوت خود شهدا دانست و اظهار کرد: حضور در مجالس شهدا به‌معنی سلام بر شهداست و شهدا زمانی که ما نیازمند هستیم پاسخ ما را می‌دهند.

وی شهدا را لنگرگاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی هستیم و این ایام به شهدا تعلق دارد.

دریادار تنگسیری، با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند، گفت: انقلاب اسلامی میراث شهداست و وظیفه داریم از میراث شهدا حراست کنیم؛ همچنین مطالعه وصیتنامه‌های شهدا ضرورت دارد.

وی پشتیبانی از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و توجه به نماز و حفظ حجاب را از محورهای وصایای شهدا دانست و عنوان کرد: مادامی که با شهدا و در مسیر شهدا هستیم، هیچ دشمنی جرئت ندارد به ما ضربه بزند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح به “باید از شهدا مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را بیاموزیم”، اضافه کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم.

وی رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن را با خدا بودن دانست و گفت: مادامی که خدا را داریم، از دشمنان واهمه نداریم و همه این تحریم‌ها و تهدیدات و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده است، برای پیامبر(ص) نیز وجود داشت و به‌برکت خون شهدا از این آزمون‌ها پیروز بیرون خواهیم آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با ابراز اینکه جوانان سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی همواره برای عزت کشور ایثار و فداکاری می‌کنند، متذکر شد: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی‌ها می‌ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب‌های سرزمینی ما شود و حتی در آب‌های تحت نظارت ما قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم توسل به شهدا و ادامه دادن راه آنان، اضافه کرد: باید از انقلاب و رهبری پشتیبانی کنیم تا پرچم شهدا را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا