خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“رسیدگی به دریاچه ارومیه جدی تر شده”

انصاف نیوز: رییس فراکسیون حمایت از دریاچه ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید رسیدگی به وضعیت بسیار وخیم دریاچه جدی تر و بارورتر شده است.

مسعود پزشکیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با روی کار آمدن دکتر روحانی و خانم ابتکار و سفری هم که وی به منطقه داشت باعث شد بیشتر به این موضوع رسیدگی شود.
وی اضافه کرد: با همکاری وزیر نیرو و رییس سازمان محیط زیست تیم کاری در حال شکل گیری است تا با برنامه ریزی دقیق تر راهکارهای عملی برای احیای این دریاچه انجام دهند.
وی در عین حال گفت: اینکه این تیم ها چه اندازه توانایی دارند و آیا می توانند کاری انجام دهند یا نه، موضوعی است که آینده مشخص خواهد کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از طریق مجلس همواره از این تیم ها حمایت می کنیم و در حال حاضر از لحاظ قانونی مشکلی در سر راه افرادی که روی این پروژه کار می کنند وجود ندارد، اما اگر در جایی لازم باشد که از آن ها حمایت بیشتری صورت بگیرد، مجلس شورای اسلامی این توانایی را دارد که از لحاظ قانونی و با تصویب لوایح و طرح های گوناگون دولت را در این کار کمک کند.
پزشکیان یادآوری کرد: هم اکنون وضعیت دریاچه ارومیه بسیار وخیم است و نفس های آخر خود را می کشد که باید هر چه سریع تر کاری انجام داد، در غیر این صورت خسارات آن جبران ناشدنی خواهد بود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا