خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای پرویز پرستویی و سام رجبی در آمریکا چه بود [+ واکنش‌ها]

پرویز پرستویی به همراه جمعی دیگر از بازیگران در اکران عمومی فیلم هزار و یک روز حاضر شده بود و سام رجبی جودوکار سابق ساکن آمریکا چندین بار با دوربین از او پرسید که رابطه پرویز پرستویی و سردار سلیمانی چیست، در نهایت پرویز پرستویی شاکی شد و به مچ دست او (یا به سمت گوشی او) ضربه زد.

این ویدیو و اتفاق هم واکنش های موافق پرستویی، هم واکنش های مخالف او و هم واکنش های خنثی را در پی داشت.


واکنش ها در توییتر:

مبین نوشت:

It is good that in the heart of America you are defending the high values ​​of our country and our religion against some people in the West who have sold themselves

یا مهدی ادرکنی نوشت: #پرویز_پرستویی یعنی وجود واقعی مردی و مردانگی یک ایرانی واقعی با اصالت و با نگارش غیرتمندی شهامت وشجاعت بی درنگ در کار خیر نسبت به همخیش و همکیش خود با یک یاعلی انجامش دهد. از کسی که #سلیمانی دوست واقعی باشد چنین کاری انتظار میرود. دمت گرم خیلی مردی #پرویز_پرستویی #arrestrajabi

مسیح: آقای #پرویز_پرستویی! جواب پرسشگری، خشونت نیست. ویل اسمیت به جرم سیلی زدن، بارها عذرخواهی کرد ولی باز هم، ۱۰سال از حضور در اسکار محروم شد. اگر دفاع از سلیمانی قابل افتخار است و از عملکردتان شرمسار نیستید پس چرا به جای پاسخگویی با اعتماد به نفس، با خشونت رفتار کردید؟

دکتر کپی نوشت: تصویر واقعی از ویترین نظام بدون فیلتر‌های اینستاگرامی و ژست‌های عوام‌فریبانه. #پرویز_پرستویی

محمد نوشت:

چند تا مزدور بی‌وطنِ فارسی‌زبان، به خاطر ابراز ارادت پرویز پرستویی به حاج قاسم، علیهش کمپین راه انداختن بلکه بتونن واکنش مدنظرشون رو دریافت کنن! دم #پرویز_پرستویی گرم که مرعوب این فضاسازی نشد! و از قضا به خاطر ایستادگی روی اعتقادات درستش و حمایت از قهرمان وطن، عزیزتر هم شد!

هفت نوشت: جهت سوزش #پرویز_پرستویی و بزتين اين هشتگ قشنگه رو #سام_مچكريم

بچه های فردوس نوشت: دعای خیرامام زمان ومردم ایران بدرقه راهت ای دلاوردمرد ایرانی

آقا زاده نوشت: اوج بدبختی میدونید چیه؟ کل عمرت رو جلو دوربین بری، اما از دوربینی که پرسشگره عین س. بترسی. #پرویز_پرستویی

علی نوشت: سیلی پرویز پرستویی که بر گوش ضد انقلاب نواخته شد نشان داد که مردم ایران روی حاج قاسم بعنوان قهرمان ملی حساس و غیرتی اند و با کسی شوخی ندارند. #پرویز_پرستویی_تنها_نیست

کارو نوشت: Parastu Shame on you #ایجاد_شرمساری #سام_مچکریم

بیژن فرهود:

بعد از جنجالهای زیادی که حضور #پرویز_پرستویی، #گوهر_خیراندیش و #اسفندیار_منفردزاده در اکران فیلم هزار و یک روز بهمراه داشت، اینهفته از #سام_رجبی دعوت کرده ام که مهمان برنامه «پرسش و پاسخ از لندن» باشد تا این موضوع را زیر ذره بین بگذاریم.اگر پرسشی دارید همینجا پست کنید@samrajabii

انتشار این توییت ها به معنای رد یا تایید انها نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دیگراین اراذل واوباش مزدورحالم رو بهم میزنن…شخصی را برای اعلام ارادت به یک قهرمان ملی سرزنش میکنند….پرویزدستت درد نکنه…دفعه دیگه از طرف من محکمتربزن….

    52
    29
  2. آقای پرستویی در گوانتانامو توسط یک هموطن سابق بازجویی می شود. بنظر من باید پس از برخورد فیزیکی باید غسل بکند. در مهد آزادی، چرا باید برای آزادی ملتها از بردگی یانکی ها حق دارند با تحریم، تحقیر و ترور زورگویی کرده و ملتها را تحت فشار گذاشته بینشان اختلاف بیاندازند؟

    23
    12
  3. سلام بر پرویز پرستویی عزیز.دستت درد نکنه.حق مردم ایران را بهش یادآوری کردی.اگر نگم همه .بلکه بیشترین مردم ایران.درود بر شرفت.درود برمردانگیت.حرف دل من و امثال من رو گفتی.دیگه این آقا و امثال اینها آویزه ی گوششون میشه که به اعتقاد و اندیشه و بزرگان ما احترام بگذارند.

    49
    22
    1. آقای پرستویی عزیز خدا شما را حفظ کند.. اعتقاد واقعی و دوستی واقعی با خون شهدا وسردلر سلیمانی یعنی همین..
      آقای رجبی و خانم مسیح بی حیا و بی وجدان..خدا نمیگذارد شما به قدرت برسید

      11
      7
  4. آقای سام رجبی
    شما که ادعای دلسوزی برای مردم مملکتو داری و به خودت اجازه میدی ک بگی سوال هشتاد میلیون ایرانی اینه !!
    لطف کن یه برنامه تعییر آب و هوایی بده
    تشریف بیار داخل همون مملکتی ک واسش گریبان پاره میکنی و در کنار مردمت باش
    نون به ریال بخور نه به دلار
    یه نگاه ب خودت بنداز …..

    13
    8
  5. درود بر بزرگ مرد پرویز پرستویی .توهین به حاج قاسم خط قرمز ماست .اینها خیلی خار وخفیف هستند.و ترسو هستند .که هنوز از وحشت اسم حاج قاسم رو به زبان کثیفشان می آورند.من از همینجا می گویم اول اون ذهن کثیفتان را بشوییدوغسل دهیدبعداسم این شهید بزرگوار را به زبانتان بیاورید.

    12
    7
  6. سلام یک سوال از سام رجبی .
    آقای رجبی شما بسیار خوب میدانید که مخاطب تحریمها فقط و فقط هموطن های شما هستندفقط یک جمله بگویید که شما برای رفع تحریمهایی که با شدت و خشونت تمام گلوی هموطنانتان را فشرده است چکار کرده اید؟

    13
    7
  7. سیلی فرهنگ بر بی فرهنگی

    سیلی هشتاد میلیونی بر وطن فروش

    سیلی مظلوم بر ظالم

    سیلی حاج قاسم بر تروریست

    سیلی ایران بر آمریکا

    سیلی آزادی بر اسارت

    سیلی فهم بر نافهمی

    سیلی رحمت بر نفرت

    و ……….

    آری آنکه حاج قاسم کوبنده داعش را ، تروریست بداند ، جز این نیست که او را در جان خود بزرگ یافته است ولی جان پست ، کی صدف درّ و گوهر گردد….

    13
    8
  8. آقای پرستویی اگه یک بار تو عمرت کار درست انجام داده باشی و موضع درستی گرفته باشی اونم همین سیلی به یه وطن‌فروش خودباخته است.
    تاریخ رو که بررسی کنید خواهید دید ایرانیها هیچ زمانی از هیچ دشمنی ضربه نخوردن مگر با همکاری یه عدع خیانتکار …

    9
    7
  9. فقط کسایی از حاج قاسم بدشون میاد که خواهرشونو میفروشن ناموسشونو میفروشن.شما یه نفر پیدا کن که از حاج قاسم بدش بیاد و … نباشه.همه شون …ن.

    16
    10
  10. همین آشغال هایی که با مخالفانشون این کارهارو میکنن – وقتی به قدرت رسیدن میخوان چیکار بکنن – آقای رجبی برو توالت امریکایی هارو بشور به همین درد میخوری

    10
    2
  11. سلام جناب آقای پرستویی بزرگ شما به پهنه تاریخ به ایران و ایرانی خدمت کردید. مرحبا به شما مطمئنا بسیاری از ایرانی هایی که در آنطرف آب هستند درست مثل شما فکر می کنند وگرنه این کرکس ها تا کجا که نمی تاختند

    4
    3
  12. مزدوران وطن فروش خاعن .این لقمه ی حرامی که می‌خورید میزنید توخون هموطنانتون .پرویز جان تبریک به خاطر انتخاب درستت.ای مزدوران گداصفت تاریخ انقضاتون که برسه یانکی‌ها مثل دستمال توالت مصرف شده دور خواهند ریختتان.

    6
    2
  13. چه ادعای باطل و خنده داری میکرد که میگفت من نماینده هشتاد میلیون ایرانی ام ،بیچاره سام تو و امثال تو ،نماینده خودتون هم نیستید ..درود بر پرویز پرستویی عزیز

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا