خرید تور تابستان ایران بوم گردی

این عملیات، استشهادی نیست!

حجت‌الاسلام شهاب‌الدین حائری شیرازی، فرزند مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، نماینده‌ی سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ی شیراز در یادداشتی تلگرامی با عنوان «این عملیات، استشهادی نیست!» نوشت:

«دو روز پیش یک فلسطینی چند اسرائیلی را کشت.

این افراد تنها جرمشان سکونت در سرزمین اشغالی بود. نه کسی را کشته بودند که قصاص شوند، نه در حال جنگ بودند. لازم به ذکر است از دیرباز یهودیانی ساکن این سرزمین بوده‌اند که مقتولین می‌توانستند از نسل همان‌ها باشند.

جمهوری اسلامی بایست با چنین کشتار کوری، هوشیارانه برخورد کند و آن را محکوم نماید خصوصا که گروه حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت ما هستند از این کشتار حمایت کردند.

عراق متجاوز وقتی شهرهای ما را موشک باران کرد امام خمینی در مقابل درخواست مقابله به مثل نظامیان، مقاومت کرد و گفت ما نمی‌توانیم در قبال گناه، مقابله به مثل کنیم تا بالاخره به‌صورت محدود و به عنوان اضطرار برای جلوگیری از استمرار جنگ شهرها با شرائط ویژه ای که حتی الامکان غیر نظامیان کشته نشوند اجازه دادند.

چنین عملیاتی را نمی توان استشهادی خواند بلکه یک ترور و خون ریزی کور است که نه با فقه اهل تسنن سازگاری دارد نه با فقه شیعه وبیشتر شبیه عملیات مجاهدین خلق است که از برداشت سنتی و فقهی از دین عبور کرده بودند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام و احترام
    نظر کاملا درست و به حقی است .
    جمهوری اسلامی همیشه باید طرفدار حق و عدل باشد
    و ضروری است در این موارد به فلسطینی ها تذکر بدهیم
    ما نیاید از قبیل اقدامات غیر انسانی دفاع و حمایت کنیم .

    5
    4
  2. آقای عبدالله شهبازی چندین سال پیش طی مقاله ای و با ارائه شواهدی قوی مرحوم حائری شیرازی را به ارتباط نزدیک با یهودیان و شاید بتوان گفت که تلویحا ایشان را به یهودی بودن متهم کرد.مرحوم حائری شیرازی و پسران ایشان هیچکدام اظهارات آقای شهبازی را تکذیب نکردند و به عوض اور را به زندان کشیدند و…! حال با این نوشته “آقا زاده” حائری شیرازی مجددا این سئوال پیش میآید که آیا عقبه خاندان ایشان به یهودیان باز میگردد که چنین استدلال جانبذارانه ای نسبت به صهیونیستها کرده اند یا خیر؟! در کدام مکتب فکری(بجز صهیونیسم) کشتن کسانیکه سرزمین و خانه و کاشانه ملتی را مصادره کرده اند و جواب هر اعتراضی را با گلوله میدهند عملی تروریستی خوانده میشود؟ در مملکت ما چه خبر است؟؟

    2
    9
  3. اگر آقای حائری کافر هم باشد که نیست حرفش درست و شجاعانه است . یهودی نامی ایشان توسط اقتدارگرایان بخاطر شجاعت و تابو شکنی می باشد قطار ایستاده را کسی سنگ نمی زند.

    7
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا