خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصدومیت کریم انصاری فرد با کیک تولد

خبرگزاری تسنیم خبری را مبنی بر آسیب دیدگی کریم انصاری فرد مهاجم باتجربه و شماره 10 تیم ملی منتشر کرد. در این خبر قید شده بود که انصاری فرد به دلیل برخورد شی با چشمش در جریان جشن تولد، آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده است.

کریم انصاری فرد یکی از بازیکنان قدیمی و باتجربه تیم ملی است و جایگاه خاصی در بین علاقه مندان به فوتبال ایران دارد. او که در دیدار مقابل کره جنوبی برای دقایقی به میدان رفت، این شانس را داشت تا در بازی ایران و لبنان یکی از انتخاب های اصلی دراگان اسکوچیچ برای مسابقه باشد. با این حال اتفاقی که برای او رخ داد، باعث شد او حتی به ورزشگاه هم نیاید.

ماجرا از این قرار بود که در هتل تیم ملی برای تولد کریم انصاری فرد کیکی در نظر گرفته شده بود. کیکی دو طبقه که به یکی از قنادی های مشهد سفارش داده و به جمع بازیکنان تیم ملی آورده شد. کریم انصاری فرد بعد از انداختن عکس یادگاری با آن کیک بزرگ، طبیعتا در انتظار مراسمی بود که ملی پوشان بر سر هم پیاده می کنند، کوبیدن کیک به سر و صورت یکدیگر که صورت خوشی هم ندارد.

در این اردو دو بازیکن دیگر یعنی حسین کنعانی زادگان و میلاد سرلک هم تولد خود را به این شکل برگزار کرده و تصاویری از کیک مالی آنها به سر و صورت یکدیگر منتشر شد.

با این حال، این بار موضوع متفاوت بود. کیک دو طبقه بود و این محصول برای سوار شدن روی یکدیگر، با ادواتی به همدیگر وصل می شود. بنابراین وقتی یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی دست کریم را از پشت قفل کرد تا نفر دیگر کیک را بردارد و به صورت او بزند، حواسش نبود که ممکن است یکی از خطرناک ترین لحظات را برای هم تیمی ملی پوشش ایجاد کند.

پس از برخورد کیک به صورت انصاری فرد، ناگهان در صورت او دردی پدیدار شد که عادی نبود و سپس قطرات خون میزانسن این صحنه را پر کرد. لحظه ای بهت برانگیز و شوک آور برای همه کسانی که این جشن تولد را تماشا می کردند.

در داخل این کیک، خلال دندانی وجود داشت که از روی پلک به چشم کریم انصاری فرد برخورد کرده و عضله چشم وی را پاره کرد. اتفاقی که باعث شد او بلافاصله به بیمارستان اعزام شده و مورد جراحی قرار بگیرد و حالا پزشکان برای او سه هفته استراحت در نظر گرفته اند.

این اتفاق عجیب، به معنای جمع شدن بساط تولدهای این شکلی در تیم ملی و چه بسا در کل فوتبال ایران باشد. رسمی که از اواسط دهه 80 در تیم های ورزشی ایرانی مد شد. اما شاید هرگز مثل امروز منجر به مسئله خاصی نشده بود.

نکته جالب اینکه کریم انصاری فرد دیروز نه تنها در ورزشگاه حاضر نشد بلکه هیچ تصویری هم از او در عکس های مختلفی که از تیم ملی منتشر شده، وجود ندارد.

ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیکن ملی پوش، امیدواریم مدیریت لازم در آینده در این زمینه صورت بپذیرد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا