خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلسات اصولگرایان گرم شد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم وحدت اصولگرایان گفت:‌ اقداماتی که در جهت ایجاد وحدت اصولگرایان صورت گرفته کافی نبوده اما در حال حاضر جلسات گرم شده و کارها به خوبی پیش می‌روند.
حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا اصولگرایان باید در مجلس اکثریت مورد اعتباری داشته باشند تا بتوانند اهداف مورد نظر خود را تحقق بخشند.
وی ادامه داد: در راستای ایجاد وحدت بین گروه‌ها و جریانات اصولگرایی اقداماتی در حال انجام است و به نظر من با توجه به زمینه‌هایی که وجود دارد و اقداماتی که صورت گرفته،‌ اصولگرایان برای دوره آینده هم افراد قابل اعتنایی در مجلس خواهند داشت.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت‌هایی که تاکنون در جهت ایجاد وحدت اصولگرایان صورت گرفته تصریح کرد: نمی‌توان گفت که این اقدامات کافی بوده اما در حال حاضر جلسات گرم شده و کارها خوب پیش می‌روند همچنین در مورد موانعی که ممکن است، وجود داشته باشد، بحث می‌کنند تا به نتیجه مطلوبی برسند.
حجت‌الاسلام آشتیانی در پایان تاکید کرد:‌ به وحدت رسیدن اصولگرایان را ممکن می‌دانیم و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا