خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش استاندار به برخورد با تماشاگران زن: به دلیل عدم رعایت الزامات اتفاقاتی رخ داد

استاندار خراسان رضوی، با گذشت حدود یک هفته از برخورد با تماشاگران زن هوادار تیم ملی که برای دیدن بازی ایران و لبنان به ورزشگاه مشهد رفته بودند به این موضوع واکنش نشان داد.

به‌گزارش انصاف نیوز، یعقوبعلی نظری گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت الزاماتی که تصمیم گرفته شد، اتفاقاتی رخ داد.

آقای نظری با تکذیب برخی شایعات مبنی بر نقش امام جمعه مشهد در وقوع این اتفاق گفت: در رسانه‌ها می‌خواهند حواشی ورزشگاه امام رضا(ع) را به نماینده ولی فقیه در استان نسبت دهند، در حالی که ایشان اصلا در آن‌ مقطع در استان حضور نداشت.

تسنیم نوشت:

«استاندار خراسان رضوی درباره حواشی مسابقه تیم‌های ملی ایران و لبنان گفت: تصمیمات این مسابقه به استان بستگی نداشت؛ اجرای موضوع براساس تصمیماتی که وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون فوتبال گرفته بودند، برعهده استان بود. اینجا مشهدمقدس است و همه چیز بایستی حول محور فرهنگ رضوی رقم بخورد و وقتی ما وارد شهر امام رضا علیه السلام می‌شویم، حرمت بعضی مسائل را باید حفظ کنیم.

وی افزود: در رسانه‌ها می‌خواهند حواشی ورزشگاه امام رضا(ع) را به نماینده ولی فقیه در استان نسبت دهند، در حالی که ایشان اصلا در آن‌ مقطع در استان حضور نداشت.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال در مشهد مقدس حسن ختام بازی‌های این تیم قبل از حضور در جام جهانی بود، گفت: برگزاری این مسابقه در مشهد به منظور برخورداری تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از یک فیض معنوی انجام شد.

نظری با بیان اینکه اگر بحثی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح می‌شود، به دلیل لزوم حفظ این حرمت است و نمی‌توان آن را به دستور شخص خاصی مرتبط دانست، گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت الزاماتی که تصمیم گرفته شد، اتفاقاتی رخ داد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ” متاسفانه به دلیل عدم رعایت الزاماتی که تصمیم گرفته شد، اتفاقاتی رخ داد».
    تقصیر را به گردن کسانی انداختند که آسیب دیده اند ،
    به صراحت بگویند با سوء استفاده از نام امام رئوف ، به مردم حمله کرده اند ، این هم آسمان و ریسمان هم نبافند .
    ردِّ پای کسانی که کنسولگری عربستان را به آتش کشیدند ، کاملا مشهود است . آن هم مشخص است که از کجا خط گرفته اند .

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا