خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین فرصت استفاده از تخفیف 30 درصدی روغن کرچک مجموعه روغنکده بکلی

رپورتاژ آگهی

روغن کرچک بکلی یکی از بهترین و مرغوب‌ترین روغن‌های موجود در بازار است که محبوبیت بالایی در بین مردم دارد. ممکن است تصور کنید که روغن کرچک فقط یک ملین می‌باشد، اما این‌چنین نیست و این روغن شگفت انگیز خواص بسیار زیادی دارد. مجموعه معتبر بکلی یک جشنواره فروش فوق العاده برگزار کرده است که با مراجعه به آن می‌توانید از روغن‌های مرغوب و معتبر این مجموعه استفاده کنید.

روغن کرچک اصلی را می‌توانید از جشنواره فروش مجموعه بکلی با 30 درصد تخفیف خریداری نمایید. این مجموعه با داشتن یک تیم حرفه‌ای و مجرب به خوبی توانسته است بهترین روغن‌ها را تولید کند. این روغن‌ها با روش‌های کاملا ارگانیک تولید می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. این روغن از میوه گیاه کرچک گرفته شده است. این روغن با استفاده از روش پرس سرد و در اثر فشار دادن دانه‌های کرچک به وسیله دستگاه‌های روغنگیری تولید شده است.

برای خرید روغن کرچک اصلی باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و نمی‌توانید به هر جایی اعتماد کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به مجموعه معتبر بکلی می‌باشد زیرا این مجموعه با بهره مندی از به ‌روز ترین و بهترین دستگاه‌ها، روغن‌های مختلف را تولید می‌کند. روغنکده بکلی همواره با هدف رضایت مشتریان و تولید بهترین محصولات تلاش می‌کند و به خوبی توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

روغن کرچک بکلی

نحوه تشخیص روغن کرچک اصلی:

برای تشخیص روغن کرچک اصلی بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • توجه به رنگ این روغن یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که در تشخیص روغن اصلی وجود دارد. توجه داشته باشید که رنگ روغن کرچک اصلی، زرد روشن مایل به بی‌رنگ می‌باشد. در صورتی که روغن مورد نظر شما به این رنگ بود، می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.
  • برای تشخیص روغن کرچک اصلی باید به ویسکوزیته روغن هم توجه کنید. منظور از ویسکوزیته یک روغن، مقدار گرانروی یا سفتی و شلی آن روغن می‌باشد. بهتر است بدانید که روغن کرچک اصلی بسیار غلیظ است و ویسکوزیته بالایی دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد به راحتی می‌توانید روغن اصلی را تشخیص دهید و با خیالی راحت از آن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که با مراجعه به روغنکده بکلی دیگر نگرانی بابت اصل بودن یا نبودن روغن‌ها نخواهید داشت و با خیالی راحت می‌توانید خرید کنید.

روغن کرچک در ایران معمولا به صورت وارداتی می‌باشد و کشور هند به صورت عمده در تولید این روغن فعالیت می‌کند. اما روغنکده بکلی در ایران به صورت مستقیم در زمینه تولید این روغن فعالیت می‌کند و این روغن را از دانه‌های روغنی اصل، روغنگیری می‌کند. به جرات می‌توان گفت که این مجموعه یکی از بهترین مجموعه‌ها در ایران می‌باشد.

طرز تهیه این روغن محبوب:

بهتر است بدانید که بهترین حالت برای استخراج این روغن، استخراج آن به صورت مستقیم از دانه‌های کرچک می‌باشد. این استخراج با بهره مندی از دستگاه ‌های به روز پرس سرد انجام می‌گیرد. این دستگاه‌ها، دانه‌های کرچک را فشرده می‌کنند و روغن مورد نظر را جدا می‌کند. بعد از آن نوبت به تصفیه روغن‌ها می‌رسد. تصفیه این روغن به صورت ته نشینی یا با استفاده از دستگاه فیلتر پرس انجام می‌شود. بعد از فیلتراسیون یا تصفیه، می‌توانید از روغن مورد نظر استفاده کنید.

خواص روغن کرچک اصل:

روغن کرچک طبع گرم و خشکی دارد و خواص فوق العاده‌ای دارد که برخی از آن‌ها به صورت زیر می‌باشند:

  • یک ملین قدرتمند می‌باشد که بر روده‌های بزرگ و کوچک تاثیر می‌گذارد. به این صورت که این روغن بر روی دیواره‌های روده اثر می‌گذارد و حرکت روده و انقباض‌های ماهیچه‌ای را افزایش می‌دهد.
  • اگر فردی دچار مسمومیت غذایی شده باشد، برای پاکسازی‌ روده‌هایش از این روغن استفاده می‌کنند.
  • اگر فردی دچار یبوست شده باشد، برای رفع آن می‌تواند از روغن کرچک استفاده کند.
  • این روغن محبوب در بیمارستان‌ها هم کاربردهای فراوانی دارد. به عنوان مثال برای آماده کردن شکم بیمار برای اشعه ایکس مربوط به روده بزرگ یا کلیه‌ها از این روغن استفاده می‌کنند.
  • از روغن کرچک به صورت موضعی هم استفاده می‌کنند. زیرا این روغن برای درمان میخچه هم موثر است. در این صورت کافی است یک الی دو بار در روز از این روغن به صورت مستقیم استفاده کنید و از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که از این روغن برای از بین بردن زگیل هم می‌توانید استفاده کنید.
  • اگر کبودی یا آفتاب سوختگی در بدن شما وجود دارد، با استفاده از روغن کرچک می‌توانید آن را درمان کنید.
  • این روغن محبوب بهترین گزینه برای درمان خشکی پوست و درماتیت می‌باشد.
  • برای درمان زخم‌های باز، لک‌های دست و صورت و به طور کلی بیماری‌های پوستی از این روغن می‌توانید استفاده کنید.
  • اگر رشد ابرو و مژه‌های شما بسیار کم است و همواره ریزش دارید، می‌توانید از روغن کرچک استفاده کنید و ابرو و مژه‌های خود را تقویت کنید.
خواص روغن کرچک

خواص روغن کرچک برای پوست و مو:

این روغن تاثیر بسیار زیادی در پوست افراد دارد و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. برخی از خواص آن به صورت زیر می‌باشد:

  • بهترین مرطوب کننده برای پوست
  • بهترین گزینه برای بهبود زخم
  • اثرات ضد التهابی دارد.
  • ضد جوش و آکنه می‌باشد.
  • خواص ضد میکروبی دارد.

این روغن تاثیر فوق العاده‌ای در موها دارد که برخی از خواص آن به صورت زیر می‌باشد:

  • ضد شوره
  • تقویت کننده ابرو و مژه
  • رشد سریع موها
  • به رشد مجدد موها کمک می‌کند.
  • به بهبود موخوره کمک می‌کند و بهترین گزینه برای موهای آسیب دیده می‌‌باشد.

با خرید روغن کرچک اصل از روغنکده بکلی و شرکت در جشنواره این مجموعه، خریدی امن، راحت و لذت بخش را تجربه کنید. روغنکده بکلی بهترین گزینه برای خرید روغن‌های مرغوب و معتبر می‌باشد. پس این مجموعه را فراموش نکنید و هر چه سریع‌تر در جشنواره آن شرکت کنید و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

زمان و نحوه شرکت در فراخوان خرید روغن کرچک بکلی:

برای استفاده از این طرح تا 20 فروردین 1401 فرصت دارید تا با مراجعه به سایت روغنکده بکلی این محصول را با 30 درصد تخفیف خریداری نمایید.

در صورتی که نیاز به ارتباط بیشتر با مجموعه بکلی برای این فراخوان داشتید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

نشانی اینترنتی: https://beklioil.com

آدرس فروشگاه فیزیکی روغنکده بکلی:

شعبه 1: مشهد، بین امامت 25 و 27

شعبه 2: مشهد، عبدالمطلب 22، بین نکاح 14 و 16

تلفن تماس: 05137241616 – 05136080101

پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/bekli_oil

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا