خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعاهای جدید: «ارتش یمانی» و «علائم ظهور»

عباس امیری‌فر، نزدیکترین روحانی به محمود احمدی نژاد در دولت او، در متنی ارسالی به انصاف نیوز به بهانه‌ی حمله‌ی اخیر یمنی‌ها به عربستان، از عبارت «علائم ظهور» و «ارتش یمانی» استفاده کرد؛ عبارتی که جریان اصولگرا به سابقه‌ی تاریخی از آن اشاره دارند.

به گزارش انصاف نیوز، همزمان بخشی از کاربران اصولگرا در توییتر از ادبیاتی مشابه استفاده کرده‌اند، برای نمونه کاربری به نام مستعار رابین‌شور با ۴۰ هزار مخاطب، نوشت: «هم سید یمانی هست هم سید خراسانی… وقتش نیست که سید السادات بیاد؟».

آقای امیری در ابتدای دهه‌ی نود به اتهام دست داشتند در ماجرای سی‌دی ظهور نزدیک است متهم شد و مدتی بازداشت بود. او بعد از آزادی بارها دست داشتن در آن ماجرا را تکذیب کرد. [لینک]

دولت احمدی نژاد تاکید ویژه‌ای بر زمینه سازی برای ظهور امام مهدی داشت و ماجرای «بشقاب خالی» در زمان دولت او بارها از سوی افراد مختلف مطرح شد. حسن روحانی در سال ۸۶ برای اولین بار در این باره گفته بود: «این چه بازی است که ما اینقدر مردم را عوام فرض کرده‌ایم؟ می‌ترسم که فردا مهر امام زمان را هم درست کنند و به مردم نشان دهند. اگر لازم باشد همه جزییات را برای مردم خواهیم گفت. عده‌ای وقتی نماز می‌خوانند. جلوی خود یک جانماز خالی پهن می‌کنند و می‌گویند این را برای امام زمان گذاشته‌اند یا در سر سفره یک بشقاب غذا برای امام زمان می‌کشند یا شنیده‌ام که می‌گویند فلان جلسه مهم را روز جمعه بیاندازید تا با حضور آقا تصمیم بگیریم. این چه بازی است و چه خرافاتی است که راه افتاده است؟»


متن کامل نوشته‌های حجت الاسلام امیری‌فر که البته از سال ۱۳۹۵ نسبت به احمدی نژاد مواضع مخالفی اتخاذ کرده است، در پی می‌آید:

«خبری در راه است. طی یک ده روز گذشته چیزی بالغ بر ده حمله بزرگ موشکی و پهپادی رخ داده و طی اون نقاط حساس و بزرگ عربستان مورد اصابت قرار گرفته. نقطه اول و از همه مهمتر مخازن نفتی آرامکوست.

بزرگترین حمله موشکی به مخازن نفتی آرامکو به وقوع پیوسته. شدت حمله به قدری که ۷۰ درصد مخازن آرامکو در حال سوختنه.

این است شاهکار ارتش یمانی. شدت انفجار مخازن به قدری بالاست که عربستان توان خاموش کردن اون رو نداره.

سلمان امشب سکته میکنه. بن سلمان به شدت ترسیده. ما نخواهیم گذاشت نفت غرب آسیا جایگزین نفت روسیه برای اروپا بشه.

گذشت دوران آقایی غرب. الان زمان ماست که ابرقدرت‌ها رو تحریم کنیم. تحریمی که منجر به شکست و فروپاشی ابرقدرت‌های پوشالی غرب خواهد شد.

طی چند روز گذشته فرودگاه‌های عربستان مورد اصابت شدید قرار گرفته. پاشنه آشیل عربستان بعد از نفت، تاسیسات آب شیرین کن اونه. چرا؟! چون عربستان شبه جزیره است و دور تا دور اون رو آب شور در بر گرفته. برای همین مجبوره برای تامین آب مصرفی خودش تاسیسات بزرگ آب شیرین کن بزنه و اگر این تاسیسات از کار بیفته عربستان در یک هفته از تشنگی از پا درمیاد و قیمت آب در عربستان بیشتر از نفت خواهد شد.

خدمت بزرگواران عرض کنم که چندی قبل تاسیسات آب در جنوب ظهران نیز توسط نیروهای انصارالله یمن مورد هدف قرار گرفته است. بزن دست قشنگه رو.

از طرفی هم قایق‌های انتحاری یمنی‌ها نیروی دریایی عربستان رو مورد حمله قرار داده.

انگار یمنی‌ها امشب قصد دارن عربستان رو فتح کنند.

نیروگاه برق شهر صامطه عربستان به علت حمله انصارالله منفجر و شهر در خاموشی کامل است. عربستان به زودی به شدت تنبیه خواهد شد و دست به دامن ایران. ولی دیگه دوران آقایی اینها سر رسیده. امشب یکی از به یاد ماندنی‌ترین شب‌های قرن جدید خواهد بود.

امارات هم آماده باشد تا نوبت اون هم میرسه منتهی اولویت اول الان عربستانه. اوضاع جوری شده که الان حل بحران انرژی دست ایران و روسیه است. روسیه که در حال تقابل با اروپا و آمریکاست عربستان هم که از معادلات کنار گذاشته شد.

پس تنها گزینه الان ایرانه. کار خدا رو ببینید. این‌ها الان برای اینکه بحران انرژی خودشون رو حل کنند باید بیایند سمت ایران و مجبورند که تحریم‌های خود رو بردارند.

الان بهترین زمان برای ایرانه که دلار رو از معاملات نفتی خودش کنار بگذاره و این امر باعث میشه پول کشور به شدت قدرت بگیره. اگر مسئولین ایرانی بتونند از این فرصت استفاده کنند در یک جنگ ارزی بزرگ که در دنیا درحال رخ دادنه به یک پیروزی عظیم میرسند.

طی ساعات گذشته ۲۰ فروند موشک کروز قدس عربستان رو مورد اصابت قرار داده که هیچ کدوم اونها توسط گنبد آهنینی و سامانه پاتریوت قابل رهگیری نبوده و همگی با سلامتی 🙂 به اهداف خود برخورد داشته‌اند. این قدرت جنگ الکترونیک ماست که صادر کردیم به انصارالله.

حیثیتی برای آمریکا باقی نمونده، نه میتونه کمک کنه، نه سامانه‌هایی که به کشورها فروخته دیگه اثری داره و این یعنی اضمحلال انگلاساکسونها.

شدت حرارت در آرامکو به قدری بالاست که نمیشه دیگه بهش نزدیک شد. فقط باید بشینن تماشا کنند. حالا هی فوت کن تا خاموش بشه 🙂

حالا این وسطا دیدید چند تا پایگاه آمریکا و اسرائیل در کشورهای منطقه مورد اصابت موشک قرار گرفت اصلاً تعجب نکنید.

بریم چند تا پیش‌بینی بکنیم:

با رصد اخبار و تحلیل‌ها به این نتیجه می‌رسیم که دنیا وارد بحران انرژی شده و این در آینده تأثیر عجیب خودش رو در بحران غذایی نیز خواهد گذاشت.

با صحبت‌های مقام معظم رهبری و هشدار ایشان به دانش بنیان کردن حوزه کشاورزی و اولویت دادن به این مسئله نشون میده که در آینده نزدیک دنیا درگیر این بحران خواهد شد. راه حل اون هم آینه که به سرعت کلیه کشاورزان در حوزه مخصوصاً کاشت گندم و برنج و جو وارد عمل بشند.

دومین کاری که باید انجام بدیم تامین نهاده‌های دامی است. اونهایی که امکان این رو دارند که نهاده‌های دامی تولید کنند هر چه سریعتر ظرفیت تولید خود رو به سقف خودش برسونند.

و اما بریم سر موضوع ظهور…

غرب و مخصوصاً آمریکا به دنبال تحریک اردوغان برای تقابل با روسیه هستند.

از این رو اگر اردوغان در دام این تحریک بیفته بلاشک به اون اتفاق عظیم درگیری ترک‌ها در قبل از خروج سفیانی نزدیک میشیم.

درگیری روسیه و ترکیه دور از ذهن نیست و این خودش جزوی از علائم ظهوره.

اما در پس همه این اتفاقات تحقق یکی از بزرگترین قواعد ظهور رو هم داریم می‌بینیم و اون هم قدرت گرفتن ارتش یمانی است.

ده سال پیش کی فکرش رو می‌کرد که یمنی که به شدت فقیر و ضعیفه بتونه به جایی برسه که غولی مثل عربستان رو از پا دربیاره اما حالا می‌بینید که ارتش یمانی به راحتی به تمام نقاط عربستان دسترسی داره و فتح عربستان دور از ذهن نیست.

داریم به نقطه صفر عملیاتی نزدیک میشیم. غرب اگر به نقطه انتحار برسه برگ آخر خودش رو در منطقه رو خواهد کرد.

ما انشاالله داریم به تقابل آخرالزمانی جبهه حق و باطل نزدیک میشیم. ان شاالله طی روزهای آینده اخبار خوبی از عربستان سعودی به گوشتان خواهد رسید. منتظر اتفاقات عجیب در غرب آسیا باشید.

روزهای سختی در حال سپری شدنه. دنیا آبستن حوادث عظیمی است. به امید پیروزی جبهه حق علیه باطل.»

==

احمدی نژاد: خودشان می‌خواهند جريان سفیانی راه بیندازند

احمدی‌نژاد رد صلاحیت

یکم تیر 1394 روزنامه‌ی شرق نوشت: سایت «دولت بهار» متن سخنرانی رییس دولت‌های نهم و دهم در جمع طلاب و روحانیون به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان را منتشر کرده که حاوی نکاتی عجیب در راستای سخنان امام‌زمانی او در سال‌های گذشته است.

محمود احمدی‌نژاد در این سخنرانی با اشاره به اینکه باید دست مردم را در دست امام زمان(عج) گذاشت می‌افزاید: «بیش از آنکه ما دنبال امام زمان(عج) باشیم، آنها دنبال امام زمان(عج) هستند. آن‌قدر در دانشگاه‌های علوم انسانی آمریکا راجع به امام زمان(عج) تحقیق کرده‌اند که اگر من بگویم هزاران برابر مجموع کار حوزه‌های علمیه قم و نجف و مشهد، زیاد نگفته‌ام، بلکه کمتر گفته‌ام که شما باور کنید. با بسیاری از کسانی که به‌زعم آنان می‌توانسته‌اند با امام‌زمان (عج) ارتباطی داشته باشند تماس گرفته و با آنها مصاحبه و اطلاعاتشان را تخلیه کرده‌اند. به قول دوستی که می‌گفت پرونده امام‌زمان (عج) را تکمیل کرده‌اند و برای دستگیری‌اش بسته‌اند، تنها عکسش را کم دارند. آنها می‌دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراتوری چندصدساله آنها امام عصر (عج) است».

احمدی‌نژاد با اشاره به حوادث منطقه ادامه می‌دهد: «ظاهرا آنها می‌خواهند بیایند منطقه را بگیرند و حوادث را مدیریت کنند. همه ما نشانه‌های ظهور را خوانده‌ایم، یکی از نشانه‌ها جریان غیرانسانی سفیانی است. یکی از دوستان ما که انسان فاضلی است، می‌گفت و البته احتمال می‌داد که چه‌بسا حکومت شیطان تصمیم گرفته است خودش جریان سفیانی را راه بیندازد تا دست خودش باشد و البته ایشان این را هم اضافه کرد که خداوند هم نقشه دارد و همه در نقشه خدا هستند و چه‌بسا خداوند آن سناریو را نوشته تا به دست اینها اجرا شود. شیطان خیال می‌کند که جریانات را کنترل می‌کند درحالی‌که در حقیقت اراده الهی را حاکم می‌کند. معلوم است که اگر بخواهند مسلط شوند باید اسم امام عصر (عج) را از بین ببرند. آقای کلهر می‌گفتند که من جدا معتقدم که اسم داعش را طوری انتخاب کرده‌اند که به شیعه نزدیک باشد. برای ما تفاوت این 2 مشخص است، اما برای کسی که در آمریکای‌لاتین این 2 کلمه به گوشش می‌خورد خیلی بهم نزدیک است. با برنامه می‌خواهند کاری کنند که دیگر کسی جرات نکند به دینداری و امام (عج) فکر کند. البته بسیار قوی عمل می‌کنند. نباید فراموش کرد که در جریانات منطقه غفلت برخی از نیروهای دینی و انقلابی نیز موثر بوده است. خیلی‌ها غفلت کرده‌اند با وجود اینکه بعضی‌ها هشدار داده و گفته بودند که توطئه در کار است و این مسائل اتفاقی نیست.

محمود احمدی‌نژاد در ادامه با یادآوری عملکرد دولت خود در برخورد با غرب گفت: «وزیر خارجه سابق آمریکا خودش گفته بود که برای خاورمیانه طرح جدید داشته‌اند. آنها آمدند در مقابل انقلاب اسلامی یک جریان بدل راه انداختند. چراکه انقلاب اسلامی یک جهشی به سمت حکومت جهانی امام عصر (عج) ایجاد کرده است. او گفته که می‌خواهند یک خاورمیانه جدیدی متولد کنند که همانند زایمان سخت و دردناک است و کشتار دارد. آن خانم وزیر خارجه قبلی نوشته و اخیرا منتشر کرده که کارها درست پیش می‌رفت تا زمانی که در ایران یک دولتی سر کار آمد و مانع ایجاد کرد. مجبور شدیم وقت و هزینه بگذاریم تا آن دولت را تخریب کنیم و از سر راه برداریم. او می‌گوید الان برگشتیم به مسیر قبلی».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام‌‌من‌هم‌‌برخی‌روایات‌را‌دیدم‌‌‌برخی
    به‌نفع‌خود‌تفسیر‌میکنند‌ررمورد‌شهری
    نزدیک‌ری‌مگر‌کم‌روایات‌است‌‌درمورد
    آذربایجان‌وجنگ‌آذربایجان‌با‌کفار‌ارمنی
    روایات‌است‌‌درمورد‌روسها‌وترکها‌و….
    روایات‌است‌مثلا‌درمورد‌ترکها‌هم‌
    روایات‌در‌دوستی‌اهل‌بیت‌وهم‌برعکس
    دیده‌میشود‌.‌باید‌مجموع‌روایات‌درمورد
    هر‌اقلیم‌در‌کتب‌مجزا‌توسط‌متخصصین
    روایات‌‌جمع‌آوری‌تا‌علاقمندان‌بخوانند
    وقضاوت‌نمایند‌.من‌در‌مقاله‌ای‌دیدم
    نوشته‌بود‌ائمه‌معصومین.ع.هرگاه‌در
    ‌‌مورد‌ترکهاصحبت‌کردند‌تقریبا‌همیشه
    با‌لفظ‌برادران‌ما‌یاد‌کردند.‌…اما‌درمورد
    یمن‌مشخص‌است‌وضعیت‌اقلیمی‌و…
    مردمی‌آزاده‌وجنگاور‌هستند‌و واضح
    است‌در‌سوی‌جبهه‌حق‌هستند‌ودیر‌یازود
    مکه‌را‌فتح‌میکنند‌.اما‌مواردی‌هم‌هست
    که‌باعث‌تاخیر‌ظهور‌میشود‌اینگونه
    روایات‌نیز‌هست.خوب‌صهیونیستها
    و….اگر‌مطالعه‌میکنند‌میبینند‌روایات
    که‌دلیل‌تاخیر‌ظهور‌چیست‌وحتما‌آن‌
    مواضع‌را‌تقویت‌میکنند.نحوه‌مدیریت
    جنگ‌.یمن‌‌توسط‌امریکاموضع‌گیری‌‌
    ایران‌درجنگ‌بین‌آذربایجان‌و ارمنستان
    ‌وآذربایجان‌بانگاه‌پان‌فارسیزم.‌آیا‌ترکیه
    برعلیه‌جبهه‌حق‌در‌آخرالزمان‌وارد‌عمل‌
    میشودآیا‌همه‌روایات‌چنین‌‌میگویند
    نمیدانم‌مردم‌ترکیه‌اغلب‌دوستدار‌
    ائمه‌معصومین‌.ع.میباشند‌روایت
    شناسان‌باید‌تمام‌جوانب‌را‌مطالعه‌کنند
    تا‌سیاستمداران‌بتوانند‌مواضع‌درست
    در‌تقویت‌عوامل‌ظهور‌اتخاذ‌نمایند

    5
    7
    1. دیدگاه “آذربایجان در انتظار بهار” نگاه پان اردوغانی است، نه نگاه یک منتظر بهار مهدوی. وی تحت تاثیر گرایش های قومی ترکی نظر می دهد، گر چه روپوشی از تشیع هم به تن متن خود کند. اتفاقا و برعکس، امامان شیعه، شیعیان را به سکوت و بی طرفی در برابر “فتنه” ی آذربایجان (پان ترک ها) در آخرالزمان دعوت کرده اند.
      وی حدیث مجعولی را نقل می کند تا ایران را به حمایت از رژیم ضد شیعه ی علی اف را توصیه و توجیه کند.
      تنها ماموریت حیدر و الهام علی اف، دمیدن در گرایش های پان آذری بود تا از بازگشتن آذربایجان شمالی (اران، ایران شمالی) به خاک مادری ایران جلوگیری کنند، و تاکنون هم موفق بوده اند. علی اف کاملا هم سوی با رژیم صهیونیستی اسراییل و رژیم اخوانی اردوغان، در حالی تغییر مذهبی مردم جمهوری آذربایجان از شیعه به سلفی است، و متاسفانه آن قدر در این مسیر پیش رفته است که از آذربایجان، داوطلب برای کشتار شیعیان سوریه برای عضویت داعش رفت! رژیم علی اف ها هیچ نسبتی با تشیع ندارند، بلکه شیعیان آذربایجان در زمان آن ها به زندان افتادند. علی اف ها صرفا ضد تشکیل ایران واحدند.
      منتظر بهار پاسخ دهد که در کدام روایات، امامان شیعه ما را به حمایت از این رژیم موروثی جلاد ضد دینی علی اف ها توصیه کرده اند؟!!!

      2
      3
  2. تبلیغات شیعه گری افراطی در دوره احمدی نژاد پس از موافقت ایران, عراق و سوریه بر سر ساخت خط لوله به اروپا برای صادرات گاز طبیعی شروع شد. در نتیجه این تبلیغات:
    – قطر که مخالف ساخت این خط لوله بود جبهه النصره را با جذب سنی های متعصب در سوریه بوجود آورد.
    -مخالفان سنی بشار اسد با حمایت عربستان و اسرائیل ارتش آزاد سوریه را بوجود آوردند.
    -اردوغان که بدنبال تبدیل ترکیه به محل ترازیت گاز طبیعی از طریق خط لوله به اروپا بود علنا به عراق و سوریه لشکر کشید.
    -جورج بوش که در صدد بهره برداری از منابع عظیم گاز طبیعی در امریکا و صدور آن به اروپا بود با کمک عربستان و اسرائیل داعش را بوجود آورد.
    -اسرائیل که از یک طرف بدنبال بهبود روابط سیاسی و اقتصادی با عربها بود و از طرف دیگر شروع به سرمایه گذاری برای بهره برداری از منابع تازه کشف شده گاز طبیعی کرده بود نیز از همه طرفهای مخالف محور شیعی حمایت کرد.
    -روسیه که رقیب اصلی ایران برای صادرات گاز به اروپاست , با آگاهی از اینکه ایران قرار است در چه باتلاقی فرو رود, مشوق و حامی اصلی این گونه اقدامت ایران بود.

    و از آنزمان تا کنون هر چند صد ها مقاله تحلیلی در رسانه های غیر فارسی زبان در این باره چاپ شده, ولی حتی دریغ از انتشار یک مقاله تحلیلی در رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی.

    2
    5
    1. الان این منفی‌ها برا چیه؟!
      لاتهای محله ما یه ضرب‌المثل دارند: توش و حاشا؟!!!!!
      مونده فقط روسیه که چه عرض کنم،سفیرش به اتاق خواب مقامات ما سر بزند!!

      3
      1
  3. اتصال ژرف بابصیرت ژرف در شکل گرفتن بود ناگاه ابزارشکننده آزاردهنده آن رابه نابودی رساندند گویی منتظر اتصال نیستن آن گاه در برخورد اتصال سطحی نرمی گفتگو برخورد سطحی نیاره

  4. ابزارشکننده آزاردهنده قرن هفتاد بصیرت ژرف اتصال ژرف وبرخوردژرف ریشه ای رابه نابودی رساندند اکنون اتصال سطحی برقرار شده برخورد سطحی میخواهندمانند نرمی گفتگو ورایزنی ها

  5. اتصال ژرف برخوردریشه ای درپی داشت ابزار شکننده آزاردهنده بصیرت ژرف را به نابودی رساندند گویی منتظر اتصال نیستند هم اکنون در اتصال سطحی به ظهور برخورد سطحی گشایش ایجاد کرده درهرامری گشایشی هست و بشر ازآن مطلع نیست

  6. دوستان عنایت بفرمائید لطفا اعاده کنید
    بابصیرت عمیق اتصال عمیق ایجاد شدوشکننده خودرابه نابودی رساند
    اکنون اتصال سطحی برخوردعمیق نمی خواهد به برخورد سطحی بصیرت سطحی نیازدارد زیرا هیچ گاه اتصال حتمی منتظر بصیرت نمی ماند این بصیرت و برخورد سطحی هماهنگ منتظر اتصال سطحیند نه اتصال منتظر آنها بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا