خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال محکومیت ویل اسمیت به حبس؛ کریس راک سکوتش را شکست


ویل اسمیت پس از حمله به کریس راک با وجود درخواست مسئولین برگزاری حاضر به ترک مراسم اسکار ۲۰۲۲ نشده است؛ احتمال محکوم شدن اسمیت به شش ماه حبس.

به‌گزارش ۳۰نما، تنها چند ساعت پیش از آنکه «کریس راک» برای اولین بار پس از اتفاقات اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) در بوستون برای یک استند-آپ روی صحنه برود، سرنوشت «ویل اسمیت» پس از ملاقات با مدیران «آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک» (AMPAS) به دستان خود او سپرده شده است.

آکادمی با انتشار بیانیه‌ای در مورد روند رسیدگی به رفتار اسمیت در اسکار می‌گوید «مطابق استانداردهای رفتاری آکادمی، و نیز قوانین کالیفرنیا، به آقای اسمیت حداقل ۱۵ روز» فرصت داده خواهد شد تا پیش از تصمیم‌گیری نهایی توضیحاتش را ارائه کند. آکادمی در تاریخ ۱۸ آوریل «ممکن است هر گونه اقدام تنبیهی شامل تعلیق، اخراج و یا دیگر محرومیت‌ها بر اساس قوانین و استانداردهای رفتاری را انجام دهد.»

در بخشی از این بیانیه فاش شده است که مسئولین برگزاری اسکار از بازیگر برنده اسکار «شاه ریچارد» (King Richard) درخواست کرده‌اند سالن دولبی را ترک کند اما او نپذیرفته است: «در حالی که مایلیم تأکید کنیم که از آقای اسمیت خواسته شده مراسم را ترک کند و مخالفت کرده، باید تأیید کنیم که می‌توانستیم آن مشکل را به شکل دیگری مدیریت کنیم.»

اسمیت پس از آن رفتار ناخوشایند، در حال گفت‌وگو با «دنزل واشینگتن»، «بردلی کوپر» و «تایلر پری» دیده شد. «ددلاین» گزارش داده است که یکی از رهبران ارشد آکادمی از اسمیت درخواست کرده که سالن را ترک کند. به منظور جلوگیری از ایجاد تنش بیشتر، این درخواست به صورت غیرمستقیم و از طریق نمایندگانش به او ارائه شده است.

اعضای هیأت مدیره آکادمی از جمله «ووپی گلدبرگ» و «استیون اسپیلبرگ» روز گذشته جلساتی به صورت مجازی برگزار کردند. اسمیت ۴۵ دقیقه پس از آن سیلی برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول برای «شاه ریچارد» شد و روی صحنه با چشمانی اشکبار رفتارش را به «محافظت از خانواده» مرتبط کرد، همان‌گونه که «ریچارد ویلیامز» از ونوس و سرنا ویلیامز محافظت کرده بود.

آکادمی برای رسیدگی به رفتار اسمیت از راک برای مشارکت دعوت نخواهد کرد اما با پلیس همکاری خواهد شد. علی‌رغم بی‌میلی راک به ثبت شکایت، احتمال متهم شدن اسمیت از سوی آکادمی وجود دارد. اسمیت در صورت مجرم شناخته شدن، ممکن است به شش ماه حبس یا جریمه ۱۰۰ هزار دلاری محکوم شود.

از سوی دیگر:

کریس راک سکوتش را پس از سیلی ویل اسمیت شکست؛ تشویق ایستاده راک در اولین استند-آپ‌اش پس از اسکار

به‌گزارش ۳۰نما، «کریس راک» سرانجام سکوتش را نسبت به اتفاقات اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) و سیلی «ویل اسمیت» به او پس از شوخی با «جیدا پینکت اسمیت» شکست. این کمدین چهارشنبه این هفته برای اولین بار پس از اسکار در بوستون روی صحنه رفت و گفت هنوز «در حال تجزیه‌‌وتحلیل» حوادث یکشنبه شب گذشته است.

اسمیت پس از آن شوخی به راک سیلی زد و به او ناسزا گفت. این رفتار اسمیت سبب شد که آکادمی بازپس‌گرفتن اسکار یا توبیخ او را بررسی کند. راک استند-آپ جدیدش در ویلبر تئاتر بوستون را این‌گونه آغاز می‌کند: «خوب، آخر هفته شما چطور گذشت؟»

پس از آنکه حضار او را به شکل ایستاده تشویق می‌کنند، راک در حالی که اشک به چشمانش آمده ادامه می‌دهد: «حرف‌های زیادی در مورد آن گند ندارم که بگویم، بنابراین اگر برای آن به اینجا آمده‌اید…»

بلیت‌فروشی تور کمدی «ایگو دث» راک پس از مراسم اسکار به‌شدت افزایش پیدا کرد در حالی که سلبریتی‌ها و هواداران از رفتار اسمیت اظهار شگفتی می‌کردند. اسمت پس از اسکار با انتشار بیانیه‌ای از راک و آکادمی عذرخواهی کرده است. او روی صحنه مراسم وقتی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول برای «شاه ریچارد» (King Richard) را دریافت می‌کرد نیز از آکادمی و راک عذرخواهی کرده بود. پیش‌تر ادعا شده بود که راک پیش از اسکار امسال از بیماری پوستی پینکت اسمیت آگاهی نداشته است.

راک ادامه می‌دهد: «هنوز در حال تجزیه‌وتحلیل اتفاق هستم، بنابراین در مقطعی در موردش حرف خواهم زد. هم جدی خواهد بود و هم طنز، اما در حال حاضر می‌خواهم لطیفه‌هایی برای شما بگویم.» راک در بیش از ۳۰ شهر از جمله لندن و منچستر روی صحنه خواهد رفت.

علاوه بر «آدام سندلر»، «جیم کری»، «زویی کراویتس» و «ران هاوارد»، کمدین‌هایی چون «ریکی جرویز» و «جیمی کیمل» و سلبریتی‌های دیگر هالیوود به این رفتار اسمیت واکنش نشان داده بودند. «تیفانی هدیش» یکی از معدود افرادی بود که از اسمیت حمایت کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا