خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت ایوبی از ریخت‌وپاش معاونت سینمایی دولت قبل

به گزارش آفتاب، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد به بهانه انتشار فیش حقوقی اش نوشت: در این فیش بازار سیاسی که راه افتاده کمی هم خودمان را به جای مردمی بگذاریم که در اوج سختی‌ها با این خبرها بمباران می‌شوند. و آن وقت ما انتظار داریم به دولت و نظام اعتماد کنند.

به این دوستان می‌گویم نگران نباشید. خیالتان راحت در سازمان سینمایی هیچ مدیری در دو سال و ده ماه ( یک میلیارد و چهارصد شصت و نه میلیون و نه صد و هشتاد وشش هزار و نه صد و چهل و هفت تومان) نمی‌گیرد (تقیسم بر هزار کنید می شود معادل دلاری).

از پاداش‌های چند ده میلیونی خبری نیست. اینجا دیگر به بهانه خرید تجهیزات سینمایی از اروپا صدهزار دلار گم نمی‌شود. بدون گذر از هیچ شورا و فیلتری به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی دوست و زحمتکش پولهای بی حساب و کتاب چندصدمیلیونی و میلیاردی داده نمی‌شود. ( به رغم همه فشارها هنوز منتشر نشده ولی …). هیچ سایت خبری با هزینه دولت برای برای شخصی سازی در روزمباد تاسیس نمی‌شود. اینجا همه چیز روشن است. این چند کلمه هم اگر نبود درخواست صریح دوستان گفته نمی‌شد.

ماجرای شیرین فیش‌ها ادامه دارد. قطار سیاست راه افتاده. از بخت بدِ اهالی فرهنگ، قطار سیاست که دراین سرزمین چندان هم خالی نمی‌رود، ایستگاه‌های پرشماری در سرزمین فرهنگ و هنر و بویژه سینما دارد. حالا در این فیش بازار سیاست بگذارید فیش حقوقی رئیس سازمان سینمایی را همه بدانند. حقوق پایه دانشیار دانشگاه تهران + 48.627.224 ( چهارمیلیون و هشتصد و … تومان بدون کسورات) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این می‌شود فیش حقوقی رئیس سازمان سینمایی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا