خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیر شدن زلنسکی در دو ماه گذشته مشهود است

تصاویری که از رئیس‌جمهوری اوکراین قبل و بعد از حمله روسیه گرفته شده، میزان فشار و لطماتی که جنگ روی ولودیمیر زلنسکی گذاشته است، نشان می‌دهد.

به نقل از پایگاه اینسایدر، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین دوشنبه از حومه کی‌یف بازدید به عمل آورد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند حمله روسیه چه بر سر چهره او آورده است.

اوکراین نیروهای روسیه را به کشتن ۳۰۰ غیرنظامی در بوچا حین تصرف آنجا متهم می‌کند و به دنبال آن زلنسکی گفت که “شر متمرکز به سرزمین ما آمده است.”

زلنسکی دوشنبه با انتشار پیامی در تلگرام گفت: با چشمان خودم بوچا، ارپین و استویانکا را پس از اشغال دیدم. ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا آنها را در سریعترین زمان ممکن به زندگی بازگردانیم.

در ۲۲ فوریه، زلنسکی بعد از آنکه روسیه دو منطقه جدایی‌طلب اوکراینی را به عنوان “کشورهای مستقل” به رسمیت شناخت، با کت و شلوار و کروات خطاب به مردمش سخنرانی کرد و نیروهایش را به سمت مرز فرستاد.

چهل و یک روز بعد، او با لباس سبز رنگ ارتشی، جلیقه ضد گلوله و ریش دیده شده است. او فردی کاملا متفاوت شده که درباره کشتار غیرنظامیان در بوچا حرف می‌زند.

رئیس‌جمهوری اوکراین الان نسبت به زمان ورودش و تصدی این سمت، تار موی خاکستری بیشتری دارد. در حالی که برخی از متخصصان پوست می‌گویند که او به علت فشار کاری در حال تجربه تسریع روند پیری است، دیگران آن را بیشتر پیری طبیعی می‌دانند.

مطالعات دیگر، شامل یک تجزیه و تحلیل جامع انتخابات‌ها که تاریخشان به دهه ۱۷۰۰ باز می‌گردد، نشان می‌دهند که هدایت یک کشور می‌تواند سال‌های بیشتری از عمر یک “رهبر” را بگیرد. آن تحلیل‌ها از سوی دانشکده پزشکی هاروارد، به این نتیجه رسید که سران منتخب دولت، به طور میانگین، تقریبا سه سال کمتر از نامزدهایی که آنها در انتخابات شکستشان داده‌اند، عمر می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا