خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده‌ی ورزشگاه مشهد بسته نشده

عضو هیئت رئیسه مجلس مجلس با اشاره به برخورد با تماشاگران زن در ورزشگاه مشهد گفت: مراتب اعتراض مجلس به مجموعه ورزش و نیروی انتظامی اعلام شده است و البته پرونده بسته نشده و دستگاه‌ قضا باید به این موضوع ورود کند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشد.

محسن پیرهادی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ماموریت رئیس مجلس برای بررسی وقایع رخ داده پیش از برگزاری بازی مقدماتی جام جهانی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، گفت: اعضای کمیسیون نشستی را در این زمینه با مسئولان مربوطه در هفته جاری برگزار کردند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های که در کمیسیون انجام گرفت مشخص شد که عدم هماهنگی و سوء مدیریت برخی دستگاه‌ها عامل بروز این حادثه شده است، ادامه داد: نکته اول در سوء مدیریت‌ها بحث جانمایی این مسابقه با توجه به حساسیت‌های که بر روی مشهد وجود دارد است که بدون کار کارشناسی این اقدام صورت گرفته است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه برای این مسابقه بیش از توافقات صورت گرفته بلیط‌فروشی انجام شده است، اضافه کرد: توافق بر روی 8 هزار بلیط بوده که جمعیت ورودی به استادیوم بیش از 23 هزار نفر بوده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اعلام اینکه برای این مسابقه 4 هزار دعوت‌نامه صادر شده است که خارج از عرف بوده است، افزود: باید دعوت‌نامه برای تعدادی افراد خاص صادر می‌شده، اینکه این دعوت‌نامه‌ها که بلیط مسابقه نیز ضمیمه آنها بوده برای چه کسانی صادر شده مشخص نیست.

پیرهادی با بیان اینکه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باید از سامانه سلام تائیدیه افراد برای تزریق واکسن کرونا اخذ می‌شده و بلیط فروشی به آنها انجام می‌شده، اظهار کرد: تنها 400 نفر تائیدیه این سامانه را داشته‌اند و اگر حساب کنیم بیش از 23 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشته‌اند تنها مشخص بوده که 400 نفر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید براینکه مجموعه نیروی انتظامی هم تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقه را نداشته است، تصریح کرد: شورای تامین شهرستان نیز در این موضوع به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: مراتب اعتراض مجلس به مجموعه ورزش و نیروی انتظامی اعلام شده است و البته پرونده بسته نشده و دستگاه‌ قضا باید به این موضوع ورود کند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا