خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حرف ها وزیر اطلاعات پیرامون حادثه حرم امام رضا

برنا نوشت : حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت : ایجاد تضاد قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و دیگر قومیت‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات پنجشنبه ۱۸ فروردین در نشست شورای تامین استان فارس گفت: یکی از مراکز مورد توجه تکفیری ها، اماکن مذهبی است و این نمونه اقدامات تروریستی اخیر که در صحن مطهر حضرت امام رضا (ع) انجام شد نشان از کینه و عنادی است که درگروه‌های تکفیری بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وزیر اطلاعات افزود: ایجاد تضاد قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و دیگر قومیت‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و در تلاشند تا معضلات امنیتی جدیدی با استفاده از فضای رسانه‌ای و فناورانه در ایران بوجود بیاورند که لازم است علما، فرهیختگان و آحاد مردم با هوشمندی و روشنگری این فتنه‌ها را از اساس خنثی کنند.

وی با بیان این که دشمن در هر صورت دشمنی خود را بروز و ظهور می‌دهد، گفت: «رژیم صهیونیستی در تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را با حمایت استکبار جهانی و همراهی برخی کشورهای عربی ایفا کند که تلاش‌های این رژیم منحوس با اقدامات شهادت طلبانه و جهادی فلسطینی‌ها مواجه و خنثی شده است.»

حمله به روحانیون در حرم رضوی | اعلام تحلیل و موضع وزیر اطلاعات

حجت خطیب با اشاره با تاکید بر سخنان رهبری گفت: باید تلاش شود که شعار امسال محقق شود و این مهم ، همدلی، هم افزایی، هماهنگی و همگرایی بین مسوولان و مردم را می‌طلبد و دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را معطوف به اجرایی کردن منویات معظم له دارد.

وزیر اطلاعات به نقش روحانیون و علمای فارس از جمله آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: این عالم مبارز با فعالیت‌های ضد رژیم خود، مردم را آگاه و با خطبه‌ها و سخنرانی‌های آتشین خود زمینه ی آگاهی مردم را فراهم کرد .

وی همچنین با بیان ظرفیت‌های پزشکی، صنعتی، گردشگری، زیر بنایی، تولیدی و مذهبی فارس، افزود: اکنون فرصت مناسبی است که این ظرفیت‌ها بیشتر شناخته شود .

وزیر اطلاعات دیروز برای شرکت در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات فارس به شیراز سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و علی اکبر کلانتری تولیت آستان احمدی و محمدی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات فارس به تعدادی از تماس‌های مردمی نیز پاسخ داد .

وی همچنین به همراه استاندار فارس با خانواده محسن جعفری دیدار کرد و گفت: «شهدا راه خود را پیدا کردند و جاودانه شدند و ما نیز باید راه این شهدا را ادامه دهیم.»

حجت الاسلام و المسلمین خطیب افزود: «همه مدیون صبر و متانت خانواده شهدا هستیم و به برکت خون شهدا، خواری و ذلت دشمنان را می‌توان دید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام‌‌تضاد‌قومیتی‌دریک‌کشور‌باتنوع
    قومی‌وزبانی‌وقتی‌ایجاد‌میشود‌‌که‌قوم
    مرکزی‌‌دراقتصاد‌فرهنگ‌‌و.‌برتر‌‌ی‌وامتیاز
    ‌خاص‌داده‌میشود‌و‌بقیه‌دکوری‌و‌نمایشی
    برخورد‌میشود‌‌‌حداقل‌اگر‌تجمیع‌منافع
    بیت‌المال‌با‌ترازو‌به‌نسبت‌جمعیت‌مناطق
    تقسیم‌میشد‌‌یک‌تعادل‌نسبی‌ایجاد‌میشد
    ‌وعدالت‌اسلامی‌دیده‌میشود‌باحرف‌تنها
    روشنگری‌‌نمیشود‌ترازو‌هم‌روشنگر‌
    خوبیست‌‌و‌مگس‌روی‌زخمها‌مینشیند
    همه‌دنیا‌همین‌است‌.در‌مورد‌‌‌مسئله
    شیعه‌وسنی‌‌‌‌باید‌بحثهای‌طلبگی‌‌
    اختلافات‌تاریخی‌بین‌شیعه‌وسنی
    مانند‌روشی‌که‌علامه‌امینی‌صاحب
    الغدیر‌….واقدام‌کرد‌عمل‌شود‌‌والا
    تهییج‌احساسات‌عملا‌آن‌چیزی‌است
    که‌دشمن‌اسلام‌میخواهد‌در‌روش‌علامه
    امینی‌اگر‌گسترده‌‌شود‌عملا‌خیلی‌از‌
    علمای‌سنی‌مذهب‌متوجه‌منطق‌‌‌تشیع
    شوند‌‌این‌قضیه‌تاثیرش‌‌بر‌توده‌های
    سنی‌مذهب‌هم‌خواهد‌داشت

  2. خدمت آن آذربایجانی در انتظار بهار عرض کنم لااقل آذربایجان از لحاظ اقتصادی وفرهنگی نسبت به جاهای دیگر کم برخوردار نبوده ،اگر مگس روی زخم ها نشسته خوب پانسمان نکرده اید وگرنه مگس خودش نمی فهمد نباید روی زخم بنشیند،در ضمن مظلوم نمایی آدم را خوشگلتر نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا