خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور نیروهای ناتو در مرزهای خود به صورت همیشگی

روزنامه دیلی تلگراف به نقل از دبیرکل ناتو گزارش داد که این ائتلاف نظامی روی برنامه‌هایی برای حضور نظامی دائمی در مرز خودش به منظور مقابله با آنچه تخاصم احتمالی آتی از سوی روسیه خواند، کار می‌کند.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مصاحبه‌ای با این روزنامه انگلیسی گفت، ناتو در میانه یک “تبدیل بسیار اساسی” است که “بازتاب تبعات بلندمدت” اقدامات ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه خواهد بود.

استولتنبرگ گفت: آنچه ما اکنون می‌بینیم، یک واقعیت جدید است، یک هنجار جدید برای امنیت اروپایی. بنابراین، ما از فرماندهان نظامی خودمان خواسته‌ایم تا گزینه‌هایی برای آنچه ما یک ریست و تطابق بلندمدت برای بلندمدت می‌خوانیم، آماده کنند.

دبیرکل ناتو که به تازگی گفت دوره حضورش به عنوان رئیس این ائتلاف را یک سال تمدید می‌کند، همچنین در این مصاحبه گفت که تصمیماتی برای ریست و راه‌اندازی مجدد در نشست ناتو که ماه ژوئن در مادرید برگزار می‌شود، اتخاذ خواهد شد.

حمله روسیه به اوکراین که از ۲۴ فوریه آغاز شد، بزرگترین بحران مهاجران در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم را به راه انداخته و منجر شده تا کشورهای غربی در سیاست‌های دفاعی خودشان بازنگری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا