خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 | ایران 3 مصر 1 صعود قطعی شد

دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 با پیروزی 3 بر 1 برابر نماینده آفریقا تیم ملی والیبال مصر به دست آمد و صعود از گروه قطعی شد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان 2022 لهستان _ اسلوونی، توانست با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم ملی مصر عبور کند.

با این پیروزی صعود ایران به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد و حالا فقط جنگ بر سر پیروزی سوم و به دست آوردن حریفی آسان تر در مرحله بعد خواهد بود.

ست اول: ایران 25 _ مصر 14

ست اول این دیدار با شروع مقتدرانه تیم ملی آغاز شد و نماینده آفریقا جرفی برای گفتن نداشت تا این ست با اختلافی 11 امتیازی به پایان برسد.

ست دوم: ایران 25 _ مصر 19

در این ست بازیکنان مصر کمی به خود آمدند اما بازهم در رسیدن به امتیاز 20 ناکام بودند و تیم ملی والیبال ایران این ست را هم به راحتی با پیروزی به اتمام رساند.

ست سوم: ایران 21 _ مصر 25

بر و بچه های والیبال ایران به عادت همیشه پس از دو ست برتری تیم حریف را دست کم گرفتند و این ست را به حریف واگذار کردند تا نماینده آفریقا اولین ست خود را در این جام به دست آورند.

ست چهارم : ایران 26 _ مصر 24

در این ست بار دیگر سروقامتان ایران به بازی مسلط شدند اما در امتیازات پایانی بازهم انگیزه مصری ها و شل گرفتن ایران بازی را به چالش کشید اما در نهایت ایران توانست بازی را به نفع خود به پایان ببرد.

حالا و. با دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی جهان 2022 شاگردان عطایی صعود خود را در کنار هلند به جمع 16 تیم برتر این جام قطعی کردند.

دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی جهان
دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی جهان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا