خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرداخت مالیات ستاد اجرایی فرمان امام؟ | «امیدواریم آستان قدس مالیات بدهد»

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید در مجلس با تاکید بر پرداخت مالیات توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرد که آستان قدس نیز بنابر قانون در راستای پرداخت مالیات اقدام کند.

محمود صادقی در گفت‌وگو با ایلنا،‌ با تاکید بر ضرورت پرداخت مالیات توسط دستگاه‌های مذکور در ماده ۷۸ قانون اصلاح برخی از مواد قاتون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که شامل آستان قدس، بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) می‌شود، گفت: در پی مصاحبه اخیر در این خصوص، آقای سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طی تماسی خواهان دیدار با اینجانب و توضیح در این زمینه شدند.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سال ۱۳۸۰ مالیات پرداخت می‌کنند

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید همچنین با اشاره به دیدار مجدد با سیدهاشمی در روز گذشته، خاطرنشان کرد: آقای سیدهاشمی توضیح دادند کلیه واحدهای وابسته به ستاد اجرایی پیرو دستور مقام معظم رهبری از سال ۱۳۸۰ مالیات پرداخت می‌کنند و همچنین تاکید کردند این ستاد، در راستای گسترش و بسط عدالت آموزشی تا کنون صد‌ها مدرسه را در سطوح مختلف آموزشی احداث و تجهیز کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تقدیر از رئیس و سایر مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به‌خاطر مسئولیت‌شناسی و پاسخگویی در قبال نمایندگان مردم، با ابراز خرسندی از اجرای تکالیف مالیاتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در ادامه از آقای سیدهاشمی خواستم در این خصوص گزارش کتبی تفصیلی این ستاد را ارائه کنند.

لزوم توضیح وزارت اقتصاد درباره تخصیص درآمد حاصل از مالیات به آموزش‌ و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر این‌که بنابر ماده ۷۸ قانون اصلاح برخی از مواد قاتون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، درآمد حاصل از این مالیات باید برای ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: درباره اینکه آیا مالیات پرداختی در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد یا نه، باید از وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مالیاتی پرسش کنیم.

امیدواریم آستان قدس نیز مالیات خود را پرداخت کند

صادقی در پایان تصریح کرد: امیدواریم سایر دستگاه‌ها به‌ویژه آستان قدس رضوی در اجرای دستور مقام معظم رهبری و قوانین موضوعه به تکالیف مالیاتی خود عمل کنند تا ضمن تخصیص منابع حاصله به آموزش و پرورش جهت تحقق عدالت آموزشی، درجهت رقابتی شدن اقتصاد که از رئوس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گام بردارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا