خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تئوری توطئه | پوتین مسافر زمان یا نامیرا؟

ایفنو نوشت: در رابطه با تصاویر بالا می بایست ، در سال ۲۰۱۱ صدها هزار عکس از قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در سایت ebay به مزایده گذاشته شد و نکته عجیب در این تصاویر که بیشتر آن ها از کشورهای اروپایی ، روسیه ، آمریکای شمالی و سایر نقاط دنیا بود ، تصاویری وجود داشت که با برخی از افراد مشهور در عصر حاضر شباهت های بسیار زیادی داشتند و این موضوع باعث شد تا برخی فیزیکدان ها این نظریه عجیب را مطرح نمایند که امکان مسافرت در زمان شاید وجود دارد بطوری که فردی بتواند از گذشته به حال یا آینده یا بالعکس سفر نماید.

حتی فیزیکدان معروف میچو کاکو اظهار داشت که هیچ قانونی در فیزیک وجود ندارد که مسافرت در زمان را رد کند . با بررسی و مشاهده آن تصاویر ، چهره هایی با شباهت فراوان و در برخی موارد شوکه کننده با افراد مشهور در زمان حال یافت شدند از جمله ، افرادی که شباهت عجیبی به نیکلاس کیج ، جان تراولتا ، کیانوریویز (هنرپیشه های هالیوود) داشتند یا همین تصاویر که شباهت زیادی به ولادیمیر پوتین دارند .

حتی برخی از نظریه پردازان تئوری های توطئه پا را از این هم فراتر گذاشته و در ادعایی عجیب گفتند که پوتین فناناپذیر است و زندگی جاودانه دارد ، آن ها حتی به پیشگویی نوسترآداموس اشاره کردند که از روی کار آمدن فردی قدرتمند در سال ۱۹۹۹ سخن به میان آورده و از جاییکه پوتین نیز در سال ۱۹۹۹ به قدرت رسیده ، بنابراین فرد مورد نظر نوسترآداموس خود اوست و علاوه بر این در همان سال ماه اگوست یک کسوف نیز اتفاق افتاده است .

اما آیا واقعا سفر در زمان و چنین رویدادهایی ممکن است ؟

 سفر به آینده از نقطه نظر فیزیکدان ها روی کاغذ امکان پذیر است اما به گذشته خیر .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در این نکته که آقای پوتین سیاستمدار قدرتمندی
    است، تردیدی وجود ندارد.
    ولی جاودانگی و سفر در زمان آقای پوتین واقعیت
    ندارد.
    میچو کاکو فیزیک دان آمریکایی، ژاپنی تبار هم
    از آن دسته آسیایی هایی است که در فرهنگ
    غرب ذوب شده است و اظهار نظرهایی در
    جهت منافع سلطه گران انجام می دهد.

    3
    2
  2. عوامفریبی است این ها باور نکنید مسافر زمان بودن یا نبودن آن براحتی قابل اثبات نیست اما پوتین مهره KGB است در زمان کودکی در کاخ صدام بوده .روسای خیلی کشورها دست نشانده پوتین است و این حرفها صرفا برای گول زدن مردم است که پوتین ماورایی جلوه بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا