خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۲۷ فروردین ماه، دادگاه دادخواهان سلامت

یکی از متهمان پرونده‌ی مشهور به دادخواهان سلامت درباره‌ی زمان دادگاه گفت: دادگاه در تاریخ ۲۷ فروردین ماه به ریاست قاضی مظلوم در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.

مریم افرافراز با اعلام این خبر و با تاکید بر این که «اساسا اتهام وارده یعنی عضویت در گروه‌های معاند با نظام را به هیچ عنوان قبول ندارم زیرا که اصلا گروهی تشکیل نشده»، به انصاف نیوز گفت: نهادهای مدنی در احقاق حق مستضعفین و یا احقاق حقوق شهروندان نقش زیادی دارد. در دفتر یک نهاد مردمی به نام انجمن ترویج حقوق شهروندی که مجوز خود را از وزارت کشور گرفته است مشغول به فعالیت بوده‌ایم و اساسا هیچ ساختار و تشکیلاتی مبنی بر شکل گیری گروهی معاند با نظام جمهوری اسلامی تشکیل نشده بوده!

او با بیان اینکه از بازپرس و همچنین ضابطین پرونده شکایت کرده و انتظار دارد که سیستم قضایی به آن رسیدگی کند، هم چنین گفت: زمانی که در بازداشت بودم سایت مشرق مطالبی خلاف واقع درباره‌ام منتشر کرد و باید طبق قانون محاکمه شود؛ البته وقت رسیدگی به شکایت از این رسانه و مدیر آن تعیین شده است.

افرافراز که قبلاً در مصاحبه‌ای به وضعیت بازداشت خود پرداخته بود می‌گوید که انتظار دارد با متخلفین در پرونده‌ی خود برخورد قانونی صورت بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا