خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تملق عجیب رسانه‌ی دولتی: پیشنمازی رئیسی برای هیئت اعزامی ایران به بریکس غرور یک مسلمان است! | تحت تاثیر قرار گرفتن حساب هواداری ترامپ

خبرگزاری دولتی ایسنا در تملقی عجیب با انتشار عکس پیشنمازی رئیسی برای هیئت اعزامی ایران به بریکس نوشت: تصویری از سیدابراهیم رئیسی در اجلاس اخیر گروه بریکس منتشر شده که او در آن نه تنها رئیس هیئت اعزامی ایران، بلکه پیش‌نماز نمایندگان ایرانی است و این امر با واکنش مثبت بسیاری در فضای مجازی مواجه شده است.

متن کامل گزارش منتشر شده در این رسانه‌ی دولتی با عنوان «واکنش‌ها به «غرور یک مسلمان» در اجلاس بریکس» را می‌توانید در ادامه بخوانید:

«تصویری از سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری کشورمان در اجلاس اخیر گروه بریکس در آفریقای جنوبی منتشر شده که او در آن نه تنها رئیس هیئت اعزامی ایران، بلکه پیش‌نماز نمایندگان ایرانی است و این امر با واکنش مثبت بسیاری در فضای مجازی مواجه شده است.

این اقدام رئیس‌جمهوری کشورمان مورد پسند بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) قرار گرفته و بسیاری آن را اقدامی «زیبا و جسورانه» توصیف کرده‌اند.

یک کاربر این شبکه اجتماعی “غرور یک مسلمان” در برپایی نماز و ترویج اسلام را ستود و کاربر دیگری در واکنش به این تصویر نوشت: بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفته‌ام که می‌بینم رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی فرهنگ ایرانی را در طلایه اجلاس بریکس به نمایش گذاشته است. این اقدامی جسورانه است.

یکی دیگر از کاربران با اشاره به این تصویر، از آن برای نکوهش «تحمیل خواسته‌های غرب» بر دیگر کشورها از طریق «اعمال فشار نظامی یا قطع بودجه‌های حمایتی» استفاده کرد و نوشت: برعکس گروه هفت و ناتو، تاب‌آوری و پاسداشت تفاوت‌های مذهبی و فرهنگی از ستون‌های شکل‌دهنده بریکس هستند.

تحت تاثیر قرار گرفتن حساب هواداری ترامپ از پیشنمازی رئیسی برای هیئت اعزامی ایران به بریکس

حتی یک حساب هواداری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با تحت تاثیر قرار گرفتن از این تصویر، در پیامی نوشته است: ما هم باید نیایش را به آمریکا، کنگره و سنا بازگردانیم. کشوری که خدا نداشته باشد، کشور نیست.

یکی دیگر از کاربران بر ضرورت عبادت و دعا پیش از هر تصمیم‌گیری مهمی تاکید کرد و دیگری با انتقاد از مادی‌گرایی جوامع غربی نوشت: اگر دست از پیروی از آمریکا بر داریم، می‌توانیم به چیزهایی بجز ماشین و خانه هم فکر کنیم.

گروه بریکس که متشکل از بزرگ‌ترین اقتصادهای درحال‌توسعه جهان – یعنی چین، هند، روسیه، برزیل و آفریقای جنوبی – است، نشست سالانه خود را از سه‌شنبه تا پنجشنبه گذشته در آفریقای جنوبی برگزار کرد. در این نشست، از عربستان، امارات، ایران، اتیوپی، مصر و آرژانتین دعوت شد تا به عضویت این گروه درآیند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باز کاری به نفع ایران انجام شده، غرب گداهای خائن دست به قلم فرسایی زدند، این همون چیزیه که دوست کلیدسازتون نداشت.

    2
    4
    1. به جاش این دوست عزیزمون کاری با اقتصاد و معیشت مردم کرد که طی این چهل و چند سال از نظر تورم و گرانی بی سابقه بوده باید گفت خدا قوت با این زحمات که برای نابودی مردم و سربلندی اغنیا می‌کشید

    2. چه نفعی برای ایران داشت؟
      تا وقتی ایران Fatf رو نپذیره ،حضورش در بریکس و شانگهای فقط در حد تماشاچی هست نه بیشتر.
      مردم آگاه تر ازون شدن که شما بخاین با دستاورد سازی دروغ خودتون رو خوب جلوه بدین.
      نکته بعدی هم اینکه دیگه دست از سر پهلوی و خاتمی و روحانی بردارید و بجای اینکه همه خرابیها رو بندازین گردن این و اون ،خودتون کشور رو بسازین.
      که البته امر محاله.

      1
      2
    3. یک جوری از بیخ ریشه مردم رو زد که با 1000 رکعت نماز نمادین هم تو کاخ سفید پاک نمیشود حتی سرسوزنی نماز بی عمل مصداق بارز زنبوز بی عسل است همون قدر بی حاصل و سراسر جهل

  2. جالبه انقلابی ها از اینکه طرفداران قاتل سردار سلیمانی از رئیسی تمجید می کنند، به وجد آمده اند! اینها قرار است انتقام سخت را بگیرند؟! تعریف و تمجید نکنند، انتقام گرفتن پیش کش!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا