خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حواشی بهنوش بختیاری و امیر تتلو

+ خلاصه ای از ماجرای سحر قریشی

گل کوچیک نوشت: بهنوش بختیاری در یکی از کامنت های خود به تعریف و تمجید از امیر تتلو پرداخت.

به گزارش گل کوچیک، امیر تتلو خواننده زیرزمینی و محبوب ایران بود که زندگی عجیبی را در پیش گرفت. امیر تتلو در یکی از برنامه های تبلیغاتی ابراهیم رئیسی در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت کرد که حواشی زیادی برای زندگی او به همراه داشت. امیر تتلو پس از اینکه نتوانست مجوز کار و کنسرت دریافت کند به ترکیه سفر کرد. خبر ارتباط امیر تتلو و سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون جنجالی ترین اتفاق چند ماه اخیر در دنیای سلبریتی ها بود. امیر تتلو مدتی هم مورد تعریف و تمجید عجیب بهنوش بختیاری قرار گرفت. در شرایطی که همه این خواننده را مورد انتقاد قرار می‌دادند.

بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه این روزها پستی در حمایت از تتلو منتشر کرده است پستی که در شبکه های اجتماعی بسیار وایرال شد. در ادامه این پست جنجالی و حمایت بهنوش بختیاری از تتلو را می بینید .

ابراز علاقه بهنوش بختیاری به امیر تتلو | راز پنهان بهنوش بختیاری و امیر تتلو 18

بهنوش بختیاری در یکی از پست های اینستاگرامش در اظهار نظر عجیبی گفت تتلو فحش هم می دهد به دل مینشیند!

ابراز علاقه بهنوش بختیاری به امیر تتلو | راز پنهان بهنوش بختیاری و امیر تتلو 7

بهنوش بختیاری یکی از عجیب ترین اظهارنظرهای خودش را در مورد امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در عکس زیر می بینید. تاریخ پست 16 آبان 1400 است.بختیاری نوشت: «این که تتلو خودشه خیلی ارزشمنده… کاش همه بلد باشیم خودمون باشیم….فحشم میده به دل میشینه.» این در حالی است که این دو پیشتر درگیری لفظی داشتند.

ماجرای درگیری تتلو و بهنوش بختیاری

ماجرا از اینجا شروع شد که تعداد فالوورهای بهنوش بخیتاری از پیج امیر تتلو پیشی گرفت و تتلو در متنی گفته بود که برخی هنرمندان اقدام به خرید فالوور می کنند اما اسمی از هنرمندی نبرده بود.

بهنوش بختیاری در متنی اینگونه پاسخ داد:

«سلام دوستانم..من نمیدونم آیا نیروی حسادت انقدر میتونه قوی باشه که حتی کسی رو که یک عمر برای این مردم خالصانه کار کرده وخنده به لبشان آورده رو هم میشه با تهمت و بی ادبی و تخریب چهره او پیش مردمش از چشم انداخت

.اونم از طرف کسانی که با خوش قلبی تمام ازشون حمایت کردم..نمیدونم آیا میشه محبت و عشق مردم روستاها رو که حتی موبایلم ندارند رو خرید.

اما اگه خدا بخواد به تو عزت میده..درست مثل خدابیامرز مرتضی پاشایی که متاسفانه بعضی ها به اوو جایگاهش هم حسادت کردن..دو روزه دارم توهین میشنوم و نمیدونم گناهم چیه.

.آدم به خاطر به ثمر رسیدن تلاش و موفقیتش در ایران تنبیه میشه..اون بیرون نزدیک هشتاد میلیون نفر انسان هست که این فضا در برابرش هیچ است و من افتخارم اینه که دورترین روستاهای این کشور رو دیدم و مردمش منو روی سر گذاشتن.

این لطف اون بالایی هست..ما کی هستیم؟سپاسگزارم از توهین هاتون عشاق بدون قید وشرط..دعا کننده های هرشب. .به این سادگی نمیتونیم آدمارو به خاطر بالاتر رفتن خودمون از چشم مردم بیندازید.

اعتبار مثقال مثقال جمع میشه با اخلاق و انسانیت..نه با پست اینستاگرام.همیشه از خدا خواستم هر چی بهم میدی اول جنبه اونو بده..و حسادت و تهمت و از وجودم بگیر.

از دوستانم انتظار دارم پا روی حق نگذارند و عشق بدون قید وشرط رو با شعور وادب و شخصیت اجتماعی به دوستان نشان بدید.

در ضمن قابل توجه دوستان،من که یک شبه به اینجا نرسیدم و دوستانی که منو می شناسن میدونن که من از سال ٧۴ بی وقفه کار کردم و زحمت کشیدم و همیشه جواب بی معرفتی رو با معرفت دادم.

کاشکی کسایی که توهین و بی ادبی می کنن،پست های چهار ماه قبل من رو ببینن که من چطوری به حرمت موسیقی با نهایت احترام و خوش قلبی دو پست از کسی که تا حالا ندیدم گذاشتم و دفاع کردم .

مرسی که جوابم رو اینجوری با نا جوانمردی دادین..ما فیک..شما طبیعی..ما بد شما خوب..شما اول..اول..در پناه حق…یاعلی.»

جواب امیر تتلو به بهنوش بختیاری : «خوب اولا که من منظورم خانم بختیارى نبود و خیلیا بودن که لایکارو توش کردن ولى ما مثل همیشه حرفو انداختیم زمین و اونى که صاحبش بود ورش داشت!

عرضم به حضورشون که من هنوز هم نمیدونم ایشون کى هستن ولى چون تتلیتى بودن ما حمایت کردیم و فالورشون رفت بالا ولى نه دیگه نهصد هزارتااااا !!! جنگه مگه !؟؟؟

باز اگه خانم حاتمى یا مثلا على کریمى انقدر میشد یه حرفى !!! در ضمن شما از سال ٧۴ کار کردى پولشو گرفتى !!! منت گذاشتن نداره که !! الانم همه جاى ایران اگه رفتین واسه شعبه ى پاندوراتون و تبلیغات و پولتون بوده وگرنه عاشق چشم و ابروى مردم نبودین

خوش بختانه من یکى از همه چى خبر دارم حتى چیزایى که نمیبینم !!!! من هر روز پروفایلارو چک میکنم شما که خودم یه ماه پیش شاتتون کردم دویست هزارتا بودین چطور یه شبه شدین پونصد هزارتا ؟!؟؟

روز هشتصد هزارتاییم چکتون کردم شدین هفتصد هزارتا !!!! و روز نهصد هزارتاییى هشتصد هزارتا بودین چه جورى یه شبه شد نهصد و پنج هزارتا بعد لایکاتون بیست هزارتاس!!!

تازه پستى که دو هفته پیش گذاشتین !!!! من حواسم بدجورى جمع هستش متاسفانه !!!! شما هم یا مثل من که دیروز معذرت خواهى کردم معذرت میخواین به خاطر این متن زشتتون و توهینى که به هوادارامون و دعا هامون کردین یا هرگز دیگه تتلیتى نیستینو هر چه براتون پیش بیاد مسئولش خودتونید !!!!

دوروز که چیزى نیست اون زرشک طلایى به کل از بین رفت چون فکر میکرد هواداراى ماهم مثل مال خودشون فیکن !!! در ضمن این تیکه ها که بهم میندازین خودم نوشتمشون رو کاغذ : بابا قوى قدرتمند …!»

ابراز علاقه بهنوش بختیاری به امیر تتلو | راز پنهان بهنوش بختیاری و امیر تتلو 2

 امیر تتلو و سحر قریشی مدتی است که وارد رابطه شده اند. وی خواننده غیرمجاز ایرانی است که زمانی به صورت زیرزمینی در ایران فعالیت داشت. امیر مقصودلو ملقب به امیر تتلو همواره زندگی عجیب، پرحاشیه و جنجالی ای داشته است. امیرحسین مقصودلو که به واسطه تتوهای پرشمار خود در تمامی بدنش بازهم به سر زبان ها افتاد مدتی به ایران بازگشت و در ستاد تبلیغاتی ابراهیم رئیسی فعالیت داشت. امیر تتلو سال هاست ساکن ترکیه است و در فضای مجازی هر از گاهی جنجال می‌آفریند. آخرین جنجال هم به ماجرای ارتباط او با سحر قریشی ستاره سینما ایران برمی گردد

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. او با اقداماتی که در این چند وقت اخیر کرد به احتمال زیاد قید بازیگری و ایران را زد. سحر قریشی وارد رابطه ای عجیب با امیر تتلو شد. سحر قریشی به ترکیه سفر کرد و وارد در خانه امیر تتلو ساکن شد. سحر قریشی ابتدا فیلمی در اینستاگرام منتشر کرد و پس از توئیتی کرد و از امیر تتلو تعریف کرد.

ابراز علاقه بهنوش بختیاری به امیر تتلو | راز پنهان بهنوش بختیاری و امیر تتلو 3

امیر مقصودلو ملقب به تتلو در یک اقدام ناگهانی عکس هایی را با سحر قریشی که قرار است با او ازدواج کند منتشر کرد.

ابراز علاقه بهنوش بختیاری به امیر تتلو | راز پنهان بهنوش بختیاری و امیر تتلو 2

سحر از وقتی که پیش تتلو رفته حسابی تحت تاثیر اوست و سعی می کند در کنار او دیده شود. او بلافاصله به تقلید از تتلو در یوتیوب صفحه باز کرد و اعلام کرد قصد دارد ویدیوها و لایوهایش را از این بعد به جای اینستاگرام در یوتیوب بگذارد. سحر در قدم دوم به منزل تتلو رفت و پای آتشدان مورد علاقه او نشست.

مورد بعدی سلیقه غذای خانم بازیگر بود سحر قریشی انگار می خواهد به سبک تتلو گیاه خوار شود. او در بدو ورود به حریم تتلو به سراغ منقل کبابی رفت و برای تتلو بادمجون کباب کرد.

سحر برای بدست آوردن دل تتلو تتو هم زد!

سحر انگار به خوبی می داند تتلو عاشق تتو زدن است. در واقع ممکن است تتلو از سحر بگذرد اما از تتو هرگز نمی گذرد. به خاطر همین سحر خانم در تازه ترین اقدام در منزل تتلو و پیش تتو آرتیست محبوب مقصودلو یعنی خشی خان روی دستش خال کوبید.

این موضوع را بگذارید در کنار ویدیوی لاک زدن ناخن های پایی تتلو توسط سحر قریشی که خیلی ها به خانم بازیگر انتقاد کردند که با این کار خودش را کوچک کرده اما سحرلیتی ها معتقدند این کارها نشونه ای از عشق و علاقه زیاد سحر به تتلو است.

ابراز عشق و علاقه به سبک تتلو!

تتلو که گویا خیلی از بودن سحر در کنارش راضی و خوشحال است تصویری از سحر قریشی را روی ساق دستش تتو کرد و اینگونه به خانوم بازیگر ابراز عشق و علاقه کرد.

ابراز علاقه بهنوش بختیاری به امیر تتلو | راز پنهان بهنوش بختیاری و امیر تتلو 9

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا