خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهاجری: آقای علم الهدی اگر ایران و افغانستان هم‌خون هستند ۱۰ میلیون تومان بدهید

خبرآنلاین نوشت: فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به سخنان امروز علم الهدی درباره پیوندهای نژادی و فرهنگی درهم تنیده دو ملت ایران و افعانستان ، مطالبه ای را مطرح کرد.

محمد مهاجری در صفحه تلگرامی خود نوشت :
حضور محترم امام جمعه محترم مشهد. سلام علیکم.
امروز در خطبه نماز جمعه گفته اید مردم دوکشور ایران و افغانستان هم نژادند. حتی گفته اید ابن سینا، فارابی و مولانا افغانی بوده اند.
حالا که این طور است خدمت تان عرض می کنم همشهری و هم حزبی و هم مسلک و مرید جنابعالی یعنی آقای #جوادکریمی‌قدوسی که از مشهد به مجلس شورای اسلامی راه یافته ۲سال پیش بخاطر اینکه او را افغانی نامیده بودم به دادگاه شکایت کرد و قوه قضاییه در زمان ریاست #داماد محترم تان بنده را به خاطر همین قضیه ۱۰میلیون تومان جریمه کرد.
بنابراین حالا که شما دو ملت همسایه را هم نژاد خوانده اید شایسته است مراتب را به دستگاهای ذیربط اعلام فرمایید تا جریمه یادشده برگشت داده شود.

ضمنا جنابعالی وکیل هستید مبلغ مذکور را برای امور خیریه چه در استان خراسان رضوی و چه در کشور هم نژادتان مصرف فرمایید.
واکنش مهاجری به سخنان علم الهدی درباره هم نژاد بودن ایرانی ها و افغانستانی ها : پس بفرمایید ۱۰میلیون تومان را پس بدهند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسولان راست وچپ عمدن 6000000میلیون افغانی را تو این تحریم وتوروم وبیکاری و کورنا وارد ایران کردند تا 6000000میلیون ایرانی بیکار بشند، ثروتمندترین کشور دنیا از لحاظ معادن وانرژی وموقعیت جغرافیایی وسرمایه انسانی نخبه اما بدبخترین وفقیرترین وبیکارترین وافسرده ترین ومجردترین کشور دنیا هستیم ،16000000میلیون مجرد تو ایران هست که سن ازدواجشان گذشته وجمعیت ایران پیر شده وزاد وولدی تو ایران نیست وبجاش افغانی زاد و ولدش زیاد شده، سوغات افغانستان برای ایران عتیاد وبیکاری ونا امنی است، خداوند مسولان راست وچپ را نابود کند ودر جهان ابرویشان برود که به فکر مردم نیستند و همه مردم را از بین بردند ، ایران رکوردار فقر وبیکاری وطلاق وتبعیض وسهمیه بندی علمی و فرهنگی وفساد ناموسی وتوروم ومهاجر واختلاص مسولان بیسواد ومجردترین وگرانی و افسردگی در دنیا است ،دین ودنیا را از مردم گرفتند دیگه خوشم از مذهب وریا نمیاد، به امید نابودی مسولان بی وجدان وبی مذهب انشالله نابود می‌شید همه چیز را ازمون گرفتید،خودمان از گرسنگی می‌میریم به فکر کشورهای دیگه هستند،چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا