خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: «دشمن بانوان را مورد هدف گرفته است»

رئیس جمهور با تاکید بر رفع مشکلات اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه مورد پشتیبانی و حمایت هستند.

به گزارش ایسنا، جلسه ستاد ملی زن و خانواده روز شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در جامعه تصریح کرد: مساله مهم امروز جامعه ما زن و خانواده است. تکرار این سخن که باید مشکلات زنان و خانواده رفع شود مشکلی را حل نمی‌کند و باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.
رئیسی مهمترین نهاد در جامعه را نهاد خانواده دانست و خاطر نشان کرد: موضوع زن و خانواده یکی از بخش‌هایی است که دشمن به آن هجوم آورده و ما نیز در مقابل باید با پیش‌بینی و پیشگیری از مخاطرات این حوزه، از کیان خانواده مراقبت کنیم.
رئیسی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه مورد پشتیبانی و حمایت هستند.
در این جلسه اعضا با تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار و ارتقای جایگاه ساختار معاونت و مشاورین مرتبط با معاونت زنان در سازمان‌ها موافقت کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نام خدا
    صلاح اصلاح طلبان و قشر نو اندیشان و دانشگاهیان و طیف های نزدیک به مرحوم هاشمی و دکتر روحانی و دکتر لاریجانی رعایت خطوط قرمز و مواضع اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله مهمترین آن ولایت مطلقه ی فقیه می باشد.
    اصلاح طلبان بدانند در ایران چیزی به نام دموکراسی پذیرفته نیست و آنچه تحت مردمسالاری دینی مطرح است مکمل بودن انتخابات ها و مطالبات هسته ی حزب الله یعنی بسیج مستضعفین از قوای سه گانه است .
    بدون رعایت خطوط قرمز و عدم امکان حضور در انتخابات ها اصلاح طلبان نمی توانند بازیگر موءثری باشند. اما می توانند با رعایت مواضع خواستار مطرح شدن و اجرای برنامه های مدرنی که ناسازگاری با فقه شیعی و قانون اساسی ندارند باشند.
    در غیر اینصورت با تجربه ی گذشته سرنوشت طرد شدن از صحنه سیاست برای آنها حتمی است.
    امیدوارم این یادداشت به گوش بزرگواران برسد.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا