خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جیمز فرانکو و ایلان ماسک به دادگاه جانی دپ و امبر هرد احضار شدند

جیمز فرانکو، ایلان ماسک و نمایندگان دیزنی و برادران وارنر به دادگاه شکایت جانی دپ از امبر هرد احضار شدند؛ شایعاتی مبنی بر رابطه ایلان ماسک و امبرهرد مطرح است.

پارسینما نوشت: جیمز فرانکو، ایلان ماسک و نمایندگان دیزنی و برادران وارنر به دادگاه شکایت جانی دپ از امبر هرد احضار شدند.

در دادگاه شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری «جانی دپ» از همسر سابقش «امبر هرد» به اتهام افترازنی که در ماه آوریل برگزار خواهد شد، اسامی شناخته‌شده‌ای حضور پیدا خواهند کرد.

«پل بتنی» ستاره سریال «وانداویژن»، «جیمز فرانکو»، «ایلان ماسک»، نمایندگان استودیوهای دیزنی و برادران وارنر، پلیس لس‌آنجلس، دوستان، خویشاوندان و دیگر افراد مرتبط با بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» و «آکوامن» به دادگاه احضار شده‌اند.

رسیدگی به اتهامات با شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از هرد به اتهام افترازنی با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» آغاز خواهد شد. هرد در سال ۲۰۱۸ در این مقاله بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خود را قربانی خشونت خانگی نامیده بود. این دادگاه ۱۱ آوریل برگزار خواهد شد. هرد در واکنش به این اتهام، سپتامبر ۲۰۲۰ شکایتی ۱۰۰ میلیون دلاری علیه دپ ثبت کرد. دپ پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» سابقش نامیده بود، از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز ۳» اخراج شد.

فرانکو و ماسک که از سوی دپ به این دادگاه احضار شده‌اند، متهم به برقراری رابطه نامشروع با هرد هستند و به صورت مجازی در این جلسان حاضر خواهند شد.

«ددلاین» هفته گذشته گزارش داد که، ایمیل‌های هرد و «جیسون موموآ» همبازی‌اش در «آکوامن» و «جیمز وان» کارگردان فیلم در دادگاه نشان داده خواهد شد. ایمیل‌های «زک اسنایدر» کارگردان «لیگ عدالت» به هرد و ایمیل‌های میان دپ و «جی.کی. رولینگ» خالق «جانوران شگفت‌انگیز» بخشی دیگر از مستندات ارائه شده در دادگاه خواهد بود.

دپ بهار سال ۲۰۱۹ ادعا کرده بود که «خانم هرد قربانی خشونت خانگی نیست، مرتکب‌شونده خشونت خانگی است.» (بربدن انگشت جانی دپ و مدفوع کردن در تختش) از آن پس، این بازیگر کهنه‌کار و نمایندگانش هرد را دروغ‌گو می‌خوانند و می‌گویند او برخلاف ادعایش مبلغ ۷ میلیون دلار دریافتی پس از جدایی از دپ را به امور خیریه از جمله بیمارستان کودکان لس‌آنجلس اختصاص نداده است. وکیل هرد اعتراف کرده است که هرد این مبلغ را هنوز صرف امور خیریه نکرده است.

ستاره اخراجی «جانوران شگفت‌انگیز» سپتامبر گذشته در جشنواره فیلم سن سباستین گفته بود: «مهم نیست اگر یک حکم، مجوز هنری را از کسی گرفته باشد. وقتی بی‌عدالتی اتفاق می‌افتد، چه علیه خودتان باشد چه کسی که دوستش دارید، چه کسی که به او ایمان دارید – بایستید، ننشینید. چون آن‌ها به شما احتیاج دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلامف چقدر موضاعات مهمی که بادان پرداخته میشود!
    زن سابق فلان آکتور فاحشه بوده و بعد از طلاق محاکمه می شود! عجبا حیرتا!
    ما هم که اینجا منتر این رسانه ها هستیم ، نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا