خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قطع شبانه درختان چیذر

عصر ایران: ماموران شهردارى منطقه يك تهران ساعت ٢ بامداد امروز (یکشنبه) نسبت به قلع و قمع درختان داخل بوستان و فضاى سبز چيذر (محله عسگرى) اقدام كردند.

بنا به اعلام اهالی این محل، اين دومين بار طي يك دهه اخير است كه ماموران شهردارى در پى از بين بردن اين فضاى سبز، با هدف ساخت پاركينگ طبقاتى به جاى اين بوستان هستند.

در دوره شهردارى “محمدباقر قاليباف” نيز ماموران شهردارى در حال تخريب اين فضاى سبز بودند كه با اجتماع اهالى محل و اعتراض آنها و متعاقبا انتشار اخبار اين اعتراض در برنامه “در شهر” شبكه٥، تخريب فضاى سبز متوقف و مجددا درخت هاى جديدى كاشته شد

اما اين بار ماموان شهردارى با كسب تجربه از گذشته، در ساعت ٢ بامداد كار تخريب اين فضاى سبز را آغاز كرده اند و پيش بينى مى شود ساير درختان ابن فضاى سبز نيز در عملياتهاى شبانه ديگر از بين برده شود.

همانگونه كه در تصوير مشخص است، درختان داخل فضاى سبز به طور كامل كنده شده اند.

بانک صادرات

یک پیام

  1. جوابیه
    “لطفا طبق قانون مطبوعات در همان صفحه درج بفرمایید”

    نهال های پارکینگ عمومی چیذربه بوستان قیطریه منتقل شد
    احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر که یکی از درخواست های چندین ساله اهالی، هیات امنا و شورایاران محلی بود با حفظ و جا به جایی چندین اصله نهال به بوستان قیطریه وارد فاز اجرایی شد.
    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، با توجه به مطلب درج شده در آن رسانه با عنوان ” قلع و قمع شبانه درختان فضاى سبز چيذر توسط ماموران شهردارى ” لازم به ذکر است محله چیذر به‌ عنوان‌ یکی از محلات شاخص مذهبی در منطقه یک با توجه به حضور مستمر زائرین و گردشگران مذهبی مدت ها است که با ترافیک سنگین در ساعات مختلف شبانه روز مواجه بوده به همین دلیل پس از بررسی های لازم و مطالعات صورت گرفته، قطعه زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در کوچه شهید عسگری واقع در ضلع شمال آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) توسط شهرداری تملک و جهت احداث پارکینگ عمومی وارد فاز اجرایی شد.
    بر اساس همین گزارش چندین اصله نهال این زمین با بن 15 الی 20 برای ادامه رشد و بقا با تمهیدات لازم و حضور کارشناسان فضای سبز به بوستان قیطریه منتقل و کاشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا