خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات تازه از چاقو خوردن یک دانشجوی دختر در اصفهان

فارس نوشت: «روزهای گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر چاقو خوردن یک دانشجوی دختر در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توسط همکلاسی خود که یک دانشجوی پسر بود، منتشر شد.

این دانشجو در دوره مدیریت قبلی یک سال به دلیل ضرب و شتم تعلیق شده بود و امسال مجدد به دانشگاه بازگشته است، وی که دارای اختلال شخصیتی بوده، به دانشجوی دختری که همکلاسی وی بوده ظن داشته که این دانشجو تخلفات او را به کمیته انضباطی گزارش داده است به همین دلیل دانشجوی دختر را مورد اصابت چاقو قرار داده و به وی آسیب می‌رساند.

فرد ضارب توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و دانشگاه علوم پزشکی و خانواده دانشجوی مضروب علیه این فرد خاطی اعلام شکایت کرده‌ است.

نورالدین سلطانیان مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به این حادثه، اظهار کرد: ضارب و مضروب هر دو دانشجوی سال چهارم رشته پرستاری هستند، فرد ضارب اهل یکی از شهرستان‌های استان است و در اوخر سال ۹۹ به دلیل برخورد فیزیکی با چند دانشجو، کمیته انضباطی دانشگاه دو ترم وی را از تحصیل تعلیق می‌کند.

وی گفت: در آن زمان تشخیص می‌دهند این دانشجو دارای اختلالات شخصیتی است و بعد وی را ارجاع به مشاور می‌دهند و چند ماه در شهر اصفهان و بعد در شهر خودش تحت نظر مشاور بوده است، در ادامه پزشک متخصص و مشاور تشخیص می‌دهند که مشکلش برطرف شده و می‌تواند به تحصیل بازگردد.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: بعد از اینکه به تحصیل باز می‌گردد با توجه به افکاری که داشته است، نسبت به یکی از همکلاسی‌های خود بدبین می‌شود که وی در روند تحصیلی‌اش اخلال ایجاد کرده و روز شنبه ۲۷ فروردین ماه در حیاط دانشگاه با چاقو به همکلاسی‌اش حمله می‌کند و چند ضربه به او می‌زند و در یک درگیری توسط دانشجویان و حراست دستگیر می‌شود و نیروی انتظامی حادثه را صورت جلسه می‌کند.

حال عمومی دانشجوی مضروب مساعد است

سلطانیان با اشاره به اینکه پرونده ضارب به دادگاه فرستاده شد، ادامه داد: فرد مضروب نیز در حال حاضر در بیمارستان بستری بوده و حال عمومی وی خوب است و در چند روز آینده مرخص می‌شود.

وی با رد برخی شایعات در خصوص این اتفاق خاطرنشان کرد: این حادثه دانشجوهای دانشگاه را بسیار تحت تأثیر قرار داده است و انتظار دارند حفاظت بیشتری در دانشگاه انجام شود، حراست دائم در دانشگاه در حال گشت است و نگهبان هم حضور دارد.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: دانشگاه به عنوان مدعی‌العلوم و خانواده مضروب هم شکایت کرده و بر اساس قوانین فعلاً این دانشجو تعلیق است و اشد برخورد با وی انجام می‌شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا