خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دانش‌آموزان روستای سیلابک به سختی به مدرسه می‌روند»

/ وضعیت بد جاده‌ی روستای سیلابک در زمستان /

مردی از روستای سیلابک شهرستان بهبهان، از وضعیت خراب جاده و پل این روستا خبر داد و گفت به‌خاطر وضعیت بد راه‌های این روستا در زمستان، فرزندانشان به سختی به مدرسه می‌روند.

این مرد با بیان اینکه روستای سیلابک جمعیت کمی دارد، به خبرنگار انصاف نیوز گفت: همجوار ما روستایی به نام  «بدلی» وجود دارد که بین این دو روستا یک جاده قرار دارد، در سال 90 و 91 آقایان اداره‌ی راه لطف کردند و یک زیرساخت مختصری فراهم کردند. آن هم از لطف خودشان بود و در واقع ما از آنها خواستیم و جایی به آنها دستور نداده بودند، به‌خاطر رضای خدا کمک کردند. یک کارگاه قدیمی مخروبه آنجا بود و از آنجا گل و ماسه آوردند و ریختند، در کل هزینه‌ی زیادی نداشت.

او افزود: در فصل زمستان ارتباط به کلی با خارج از روستا قطع می‌شود. حتی با یک باران نیم ساعته هم ارتباط بین دو روستا قطع می‌شود و از راه عبوری میان این دو روستا نمی‌توان با ماشین رفت و آمد کرد. بدون ماشین هم یک تا یک و نیم کیلومتر طول مسیر است و  بچه‌هایی که دبستانی هستند را باید با این وضعیت به مدرسه ببریم. این قضیه را از فرمانداری تا شورای بخش پیگیری کردیم و نتیجه‌ای نداشته. در نهایت یک بازدید مختصر می‌کنند و می‌گویند وضعیت بودجه خوب نیست. این صحبت‌ها برای مردم فایده‌ای ندارد ما که نگفتیم حالا بیایید و صد میلیون تومان هزینه کنید. همین که دوتا لوله می‌انداختند و یک مخروطی روی آن قرار می‌دادند و غلطکی میزدند،کافی بود و  مجموعا 5 میلیون تومان هم نمی‌شد.

او تاکید کرد: ما که توقع نداریم بودجه‌ای هنگفت را برای این تعداد خانوار صرف کنند، اما مسوولان هم اصلا اهمیت نمی‌دهند. به آقای فرماندار سه‌بار نامه زدیم و او هم به معاونتش ارجاع می‌دهد که فایده‌ای ندارد. حتی به ریاست جمهوری هم نامه نوشتیم و برای ما کد پیگیری فرستاند و به نامه دوتا رونوشت خورد که یکی خطاب به وزارت راه و شهرسازی بود و دیگری به معاونت توسعه‌ی شهر و روستا. متاسفانه موضوع را دوباره به همان کسانی ارجاع دادند که در شهرستان بهبهان هستند و کار ما را تا حالا هرچند پیگیری کردیم انجام ندادند. مسوولان مدام می‌گویند اوضاع خراب است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا