خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت های سرسام آور خودرو

روند قیمت ها امروزدر بین اکثر خودروهای موجود در بازار افزایشی بوده است و در این بین تنها خودروهای گروه پراید امروز از نوسانات قیمتی در امان بوده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی بازار خودرو حاکی از نوقف نوسانات قیمتی خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته و تداوم روند افزایش قیمتی خودروهای پژو است به طوری که در بین خودروهای پژو مدل ۲۰۰۸ سال ۱۳۹۸ آن از یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان گران شد و یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

خودروهای دنا نیز امروز افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده اس و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان گران شده است و ۳۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نمانده اند به طوری که سمند ef۷ مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۰۱ میلیون تومان قیمت خورده ست.

خودروهای ساینا نیز امروز گران شدند؛ ساینا دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۰۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا