خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو اسپورتینگ 1 اردیبهشت

دو تیم پورتو و اسپورتینگ امشب در نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال به مصاف هم می‌روند. پخش زنده پورتو اسپورتینگ 1 اردیبهشت را در انصاف ورزشی ببینید.

امشب از ساعت 23:45 به وقت ایران در ورزشگاه دراگائو و در چارچوب دیدار برگشت جام حذفی پرتغال، دو تیم پورتو و اسپورتینگ به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده بازی پورتو و اسپورتینگ 1 اردیبهشت

دو تیم امشب در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در 5 دیدار پایانی خود در همه رقابت‌ها 4 پیروزی کسب کرده‌اند و ضمن رقابت جدی در لیگ، حالا در جام حذفی هم باید رودررو شوند.

اخیرا رقابت دو تیم وارد حواشی زیادی شده که نقش محوری آن مربوط به ستاره ایرانی پورتو، مهدی طارمی است. توانایی خاص مهدی در پنالتی گرفتن از مدافعان حریف سبب شده باشگاه اسپورتینگ بیانیه‌‌ای توهین‌آمیز علیه ستاره ایرانی پورتو منتشر کند. موضوعی که با واکنش سفت و سخت باشگاه پورتو مواجه شد و باشگاه پرتغالی از طارمی با عنوان «شاهزاده پارسی» یاد کرد.

حالا جدال سنتی و حساس دو تیم با آتش دعوای دو تیم تندتر شده و امشب یکی از دو تیم به فینال جام حذفی صعود می‌کند. بازی رفت دو تیم در زمین اسپورتینگ با نتیجه 2 بر 1 به نفع پورتو به پایان رسید که در آن طارمی یک گل و یک پاس گل ثبت کرد. پخش زنده پورتو اسپورتینگ 1 اردیبهشت را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال پورتو و اسپورتینگ 1 اردیبهشت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا